Hoi, Ik heb even een vraagje. Ik heb gisteren positief getest. Na 3 jaar en 9 maanden zijn we eindelijk zwanger! Heb zelfs al wat klachtjes, kan het allemaal nog niet geloven. Nu is het geval dat we maandag voor 10 dagen naar Mallorca gaan. Vliegen dus, en ook anders eten. Ik maak me daar best wel zorgen over. Kan het vruchtje wel tegen de vlucht, en wat kan ik wel en niet eten in het buitenland? Mag ik wel van een buffet eten, of is het beter a la carte? Hopelijk kunt u mij antwoord geven op deze vragen, want ik maak me best wel zorgen. Zou het zo erg vinden als het mis gaat, en dat ik dan het idee heb dat ik iets fout heb gedaan. Alvast bedankt voor het antwoorden! Groetjes Milla
hoi gefeliciteerd! Als het mis gaat dan komt dat door een aanlegstoornis van het kindje en niet door jouw doen of laten! Je kunt gerust vliegen en daar eten, houd je aan de algemene regels, dus geen rauw vlees, groente en fruit gewassen. Dat is in alle restaurants tegenwoordig echt wel goed geregeld, dus ook aan een buffet. Geniet er maar van zou ik zeggen! Mirjam
Ben helemaal opgelucht nu, kan ik mooi met een gerust hart weg.. Dankjewel dat je de moeite hebt genomen te antwoorden, heel fijn!