Mijn dochter is nu 23 maanden (word 23 mei 2 jaar). sinds een tijdje wil ze bijna niet meer slapen. 's avonds gaat ze wel zonder problemen slapen rond half 8 - 8 uur. Meestal slaapt ze dan tot een uur of 8 's morgens. Een tijd terug sliep ze 's middags dan ook nog van iets na 12 tot 15u- 15u30. Maar de laatste dagen is ze na een uurtje of al weer wakker. Kan het zijn dat ze nu gewoon minder slaap nodig heeft?
ja volgens mij wel hier slapen mijn mannen (ook bijna 2 ) om 10 uur nog tot 12 uur maar dat willen ze de laatste tijd ook niet meer smiddag worden ze dan wel moe om een uurtje of 2 leg ik ze dan weer in bed en dan slapen ze tot 4 uur half 5 en dan weer om half 8 naar bed tot een uur of 8 weer ik vind het heerlijk als ze smiddags effe gaan liggen want dan kan ik ook effe wat doen in huis pfff anders is er geen beginnen aan ik ruim op en de jongens maken het evrvolgens weer vuil hihihi
Ja Isabella wil de ene keer wel op bed en de andere keer niet. Ik laat het aan haar over. Als ze gaat is dat rond 13.30 tot 15.30. Maar nu zit ze ook naast me op de bank. Ze wilde niet op bed. Ze moet van mij wel verplicht een uurtje op de bank "rusten" als ze niet op bed wil.
vandaag heeft ze toch een dikke 2 uur geslapen denk ik och ja, ik laat ze maar. ik probeer ze wel elke middag op bed te leggen. maar wil ze niet, ja dan wil ze niet. als ze 's nachts maar goed slaapt. vind ik veel belangrijker