Ik wil graag iets van een cursus of yoga gaan doen maar twijfel wat! Bij de eerste een cursus gedaan, was voornamelijk heel veel lachen en meeleven met elkaar leuke vriendinnen aan over gehouden maar de cursus vond ik inhoudelijk niet zo. Daarnaast betrek ik mijn vriend er ook graag bij. iemand tips? Ervaringen? ik vind het zo leuk om met vrouwen in hetzelfde schuitje te zitten maar wil ook wel wat aan de training hebben. Wat me bij yoga tegenstaat,hier in de buurt dat iedereen dan door elkaar zit. ( duur zwangerschap)
Sorry geen tips wel vragen Yoga lijkt mij leuk! Wie heeft daar ervaring mee? En vanaf hoeveel weken zijn jullie begonnen?
MamaFit vond ik heel fijn! Actieve fysiogym voor zwangeren.. SamenBevallen ook! Cursus samen met je partner, info en ademhalingsoefeningen. Zwangerschapszwemmen vond ik ook leuk maar dat is misschien niet echt wat je bedoelt..
Wij doen de cursus samen bevallen. Mij bevalt het tot nu toe heel goed, al heb ik geen vergelijkingsmateriaal. Ik vind het prettig dat er veel informatie gegeven wordt, dat je samen oefeningen doet, en vooral ook dat de partner bij alles betrokken is. Dat laatste miste ik een beetje in de andere cursussen die ik bekeken heb online.