Bang voor wat er komen gaat..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tamara2703, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Ik geloof eerlijk gezegd niet echt meer in die groeiecho's. Hoe verder je bent in je zwangerschap hoe slechter ze het kunnen meten. Ik dacht ook dat ze er max 20% naast mogen zitten met het gewicht, dus ik neem aan dat ze met het opmeten er ook een percentage naast mogen zitten. Zoonlief zou max 4 pond zijn bij 40 weken zwangerschap en dochterlief zou wel 8 pond zijn met 39 weken. ( bij beiden liep het hoofdje flink voor op groei, buikje iets voor en benen liepen weer achter). Zoonlief woog exact 7 pond, 53 cm en perfect in verhoudingen. Dochter was 6,5 pond, 52 cm en heeft lange benen!

Tja inleiden dat wisselt zo sterk per persoon! Probeer je daar niet teveel zorgen over te maken, en er zo relaxed en ontspannen in te gaan.
    Geniet nu nog maar lekker van het getrappel in je buik, volgende week heb je je kindje lekker in je armen....

2. Elynada

Elynada Bekend lid

12 jan 2011
    502
    0
    0
    België
    Ik ben ingeleid door een pilletje. Werd uiteindelijk bevalling van 28 uur omdat weeën maar heel traag vorderden. Ik was ook maar 37 weken maar water was gebroken dus zoontje moest geboren worden, ook al was er nauwelijks opening en zat hij daar blijkbaar nog graag :) Was wegens gevaar voor infecties eens er een scheur in de vliezen is.

Ivm de groeiecho's: zou me proberen niet te veel zorgen te maken. Zoals hier al eerder gezegd, zitten ze er zo vaak naast.

3. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    ik was juist blij dat het hoofdje klein was, want die moet er wel als 1e door en dat scheelt dan alweer...
    bij mijn jongste was het ongeveer ook zo, het hoofdje liep best ver achter en over het buikje zeiden ze dat het een bourgondich kindje was (lekker spekvet dus) en benen en armen die 3 weken voor liepen. Zorgen maken heeft inderdaad geen zin, daar heb je alleen jezelf mee. Ik dacht ook wel even oh oh wat moet dat worden met die verschillende metingen, maar ze zag erg lekker spekkig prachtig uit en nu loopt haar hoofdje nog steeds iets achter en de lengte veel te ver voor...

Over het inleiden kun je nog ook nog weinig zeggen, bij mij duurde het na de gel inbrengen 24 uur, waarvan de laatste 2 uur pas weeen en toen was ze er al...

Deel Deze Pagina