bang voor weer een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sem, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sem

    sem Lid

    17 jan 2006
    40
    0
    0
    ik heb anderhalf jaa gelden eeen miskraam gehad en ben sinds 2 maanden weer gestopt met de pil . maar ben toch wel bang dat het weer niet goed zou gaan .. is dit gek !!! heeft iemand dit ook gehad groetjes sem :(
     
  2. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik heb in september een vroege miskraam gehad.
    Ben nu over tijd en hoop zwanger te zijn.
    Ik denk er ook wel over na dat het weer mis kan gaan, maar na 1 miskraam heb je niet méér kans op een miskraam dan anderen.
    Ik ga dus maar van het positieve uit en hoop ervan te kunnen genieten als het echt zover is/blijkt te zijn.

    Groetjes Noralien
     
  3. sem

    sem Lid

    17 jan 2006
    40
    0
    0
    hoi noralien ja bij mij zijn die gevoelens wisselend .. dan denk ik van och het komt wel goed en dan van stel je voor . maar nog een vraagje als ik zwanger zou zijn zou ik dan aan de dokter kunnen vragen voor eerder een echo te kunnen krijgen of doen ze dat niet???
     
  4. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Je kunt het altijd vragen natuurlijk. Sommige artsen gaan daar in mee voor de geruststelling.
    Maar medisch gezien is 1 miskraam geen indicatie voor een vroege echo.
    Maar ja....wie weet?!

    Succes, groetjes Noralien
     
  5. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    een collegaatje van mij heeft een paar maanden geleden ook een vroege miskraam gehad maar ze is nu alweer 14 weken zwanger!
    ik kan je gevoelens goed begrijpen maar het wil gelukkig niet altijd zeggen dat je na 1 miskraam de volgende zwangerschap hier ook weer in eindigd ;)
     

Deel Deze Pagina