Bang voor weer een missed abortion? Help!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sher1993, 13 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sher1993

    Sher1993 Lid

    13 aug 2020
    24
    2
    3
    Vrouw
    Goedemorgen,

    Vandaag ben ik 6+1 zwanger.
    Nu wil ik graag even mijn angst delen met jullie. Afgelopen september een missed abortion gehad. Dit was een leeg vruchtzakje. Ik had toen amper symptomen op gevoelige borsten na. Wel had ik al na de positieve test continue wat bruinverlies.

    Nu ben ik weer zwanger dus, maar heb weer amper symptomen. Echt alleen weer gevoelige borsten. Vorige keer waren m'n borsten zelfs iets gegroeid, maar nu nog helemaal niet. Ik heb dit keer geen bruinverlies.
    Ik heb volgend weekend een echo vanwege voorgeschiedenis. Maar ik ben zo bang.. Bang dat ik weer niks zie op de echo, weer een miskraam moet krijgen. Ik weet ook dat synptomen niet altijd wat zeggen. Maar ben altijd snel misselijk bijv. En nu dus helemaal niet. Ben niet moe, heb geen goed reukvermogen, eten staat me niet tegen..

    Kunnen jullie misschien wat angst wegnemen?
     
  2. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.817
    7.145
    113
    Vrouw
    Die onzekerheid is slopend, zeker als je al een miskraam hebt gehad. Maar zoals je zegt: symptomen zeggen niks. De een heeft meteen symptomen, de ander met 6 weken, de ander de hele zwangerschap niet. Sterkte met afwachten tot de echo, ik duim voor je dat alles goed is ❤
     
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    De angst wegnemen kan ik niet, hier was ik pas echt gerustgesteld na 3 echo's maar wat mij hielp was dat ik de angst accepteerde: ik hoefde niet dolblij te zijn, ik mocht bang zijn. En afleiding zoeken. Dom tv programma kijken bv.

    Kwalen zeggen weinig gelukkig: bij mijn bbz was ik hondsberoerd, bij de goede zwangerschap veel minder en vooral weeiig op de maag.
     
  4. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Helaas zeggen symptomen ook niks. Ik had volop symptomen en zat bijna tegen HG aan en toch tot 2x toe een missed abortion (9,5 week en 11 weken) en dat beide na 3 goede echo’s. Ik heb een vriendin die heeft echt nergens last van gehad, niet misselijk, geen zere borsten, helemaal niets en de eerste weken niets als bruinverlies en inmiddels bijna 30 weken zwanger. Hoe moeilijk ook probeer het een beetje los te laten en focus je niet op die symptomen.

    Sterkte met wachten en ik duim dat je snel een mooie echo mag krijgen.
     
  5. Noralie87

    Noralie87 VIP lid

    11 jun 2013
    7.109
    4.701
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik had 5x andere symptomen. Zegt dus helemaal niets.... Maar snap dat je onwijs bang bent. Hier na 3 miskramen moet ik me echt focussen op iets anders en niet teveel ermee bezig zijn!!
     
  6. Striae

    Striae Fanatiek lid

    16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Ik wil je komende week heel veel sterkte wensen en ik duim mee voor een mooi kloppend hartje ♡
    Gelukkig zeggen symptomen niks over het kindje, maar het is wel zenuwslopend
     
  7. Pitahaya

    Pitahaya Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Heb je morgen je echo? Veel sterkte!
     
  8. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.479
    3.336
    113
    @Sher1993 hoe was je echo?

    Hier had ik meer symptomen bij m'n lege vruchtzak dan bij beide zwangerschappen daarna in het begin dus zegt niet zoveel.
     
  9. Sher1993

    Sher1993 Lid

    13 aug 2020
    24
    2
    3
    Vrouw
    Echo vorige week was goed! Dankjullie! Mooi kloppend hartje gezien.
     

Deel Deze Pagina