Ervaring?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Afwachtertje, 13 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Afwachtertje

Afwachtertje Actief lid

26 nov 2020
    294
    215
    43
    Vrouw
    #1 Afwachtertje, 13 dec 2020
    Laatst bewerkt: 13 dec 2020
    Hoi allemaal.

Afgelopen donderdagmiddag heb ik waarschijnlijk een vroege miskraam gehad (5+4).
    Het begon met heftige krampen en niet veel later volgde het bloedverlies (met stolsels). Dit bleef gedurende de middag aanhouden. Ik heb nog nooit zoveel buikpijn gehad.
    ‘s Avonds waren de krampen en het bloedverlies klaar. Daarna ook helemaal geen bloedverlies meer gehad.

Contact gehad met het ziekenhuis (we zijn zwanger geworden via ovulatie inductie - clomid). Zij zeiden dat dit niet per sé een miskraam hoeft te zijn en omdat het zo pril is, dat ze komende donderdag pas een echo gaan maken om te kijken hoe het ervoor staat.
    Maar dit kan toch gewoon niet goed zitten?
    98% in mij zegt dat het wel een miskraam is geweest. Alleen wil ik dit gewoon bevestigd hebben, een week afwachten is echt rot en onzeker.

Tot nu toe nog wel af en toe een zeurderig/krampachtig gevoel onderin m’n buik.
    En nog heel erg moe en gevoelige borsten, waarvan ik had verwacht dat die dan snel weg zouden zijn.

Nu heb ik, als echte controlfreak, toch nog testen gedaan, hoewel ik weet dat dit geen zekerheid geeft omdat het hcg niet direct uit je lichaam is.

Dit zijn ze:
    https://www.mupload.nl/img/5oleh3p4m88.jpeg

Bovenste is vrijdagochtend, onderste vanochtend en CB ook van vanochtend.
    Heel eerlijk, had ik al verwacht dat ze in elk geval al wat lichter zouden zijn en CB aan zou geven 2-3 of 1-2, qua daling van het hcg...

Iemand (helaas) ervaring hiermee?
    Ik voel me zo onzeker en machteloos...

2. Lampje007

Lampje007 Actief lid

15 jul 2020
    404
    316
    63
    Vrouw
    Je zou van minder onzeker worden..

Ik zou een bloedafname doen morgenvroeg en woensdag, en kijken of die verdubbeld. Gezien echo nog geen uitsluitsel kan geven atm.

Veel moed ❤️

3. Cookies

Cookies Actief lid

18 jun 2016
    482
    224
    43
    Het verloop van je stolsels en pijn liep bij mijn miskraam exact hetzelfde. Echter is het daarna ‘doorgezet’ in een normale menstruatie met de eerste 3 dagen echt wel heftig bloedverlies en pijn. Ik had zelf gelijk nergens meer last van (qua symptomen) maar heb licht positief getest tot 1,5 week na het verliezen van het vruchtje. Overigens heb ik zowel voor als na mijn miskraam nooit zo’n mooie knaller gehad als jij ze hebt hoor! Mijn miskraam was met 5+5. Jou verjaal lijkt me voor als nog positiever, en ik denk idd dat ik in jou situatie zou gaan voor een bloed afname.

Ik wens je veel sterkte en duim met je mee!

4. Afwachtertje

Afwachtertje Actief lid

26 nov 2020
    294
    215
    43
    Vrouw
    Wat naar voor je dat je dit hebt moeten meemaken...
    Dank je voor het delen van je verhaal.

Ik blijf het onzeker vinden.
    Met m’n verstand weet ik dat met wat ik het gevoeld en gezien, dit gewoon echt een miskraam is geweest.
    Mijn lichaam houdt me alleen voor de gek. M’n borsten zijn nog steeds best gevoelig. Testen blijven (donker)positief.

Verder ben ik kapot, maar dat is misschien ook niet zo gek.

Vanochtend nogmaals het ziekenhuis gebeld met of de echo niet eerder kan, dit kan helaas niet. We zullen geduld moeten hebben tot donderdag.
    Dan kunnen we verder...

Cookies vindt dit leuk.
  5. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.004
    3.665
    113
  6. Afwachtertje

Afwachtertje Actief lid

26 nov 2020
    294
    215
    43
    Vrouw
    Wat lief dat je het nog vraagt.
    Helaas bevestigd gekregen wat we al dachten: de baarmoeder was leeg...

7. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.004
    3.665
    113

Ahh veel sterkte! Hoop dat 2021 jouw jaar word☺️.

Deel Deze Pagina