Ik heb nu 4 mooie cyclussen gehad van 27/28/28/27 dagen, best regelmatig dus. Nu zit ik al op dag 36 geen menstruatie te bekennen en vrijdag was de test negatiever dan negatief. 13/14/15e dag van m'n cyclus lichtbruine afscheiding gehad (echt minimaal) heb al sinds m'n eisprong (idee dat ik 'm voel) pijnlijke trekjes in m'n buik/ Nu sinds een 10 dagen blauwe aders om borsten. Wel een pijnlijke buik, maar geen menstruatie klachten. Ook heb ik 1/2 januari extra steken gehad in m'n buik, wat het was is een raadsel. Probeer er niet teveel me bezig te zijn, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Het zou kunnen dat m'n menstruatie uitblijft door stress, maar heb daar ook geen klachten van. Het enige dus blauwe aders, licht gevoelige borsten en wat gevoelige buik. Moet ik naar de dokter gaan, afwachten of over een paar nogmaals testen?? Word er zo onzeker van
misschien naar de dokter en vragen om een bloedtest...het lijken zwangerschapssymptomen,maar je lichaam kan je voor de gek houden ... liefs staffies
ik weet natuurlijk niet precies wat het kan zijn, maar herken het wel... toen ik (inmiddels voor de tweede keer) met de pil stopte schommelde mijn cyclus ook.. bij de eerste keer zwanger proberen te raken was mijn cyclus eerst keurig 28 dagen. na 4 rondes werd mijn cyclus steeds langer...op het laatst zelfs een 54 dagen.... de ronde daarna was ik zwanger... als je nega test met een betrouwbare test (zoals de 2 voor 5 euro van de kv of tp) dan kun je er vanuit gaan dat je niet zwanger bent (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk) bij mij helpt dat vaak wel om het los te laten... en geloof het of niet, maar als ik die nega test eenmaal heb gezien, word ik ook vaak al heel gauw ongesteld... meis, ik hoop dat je snel zwanger mag zijn en als je het niet vertrouwd, bel dan gewoon je huisarts!, liefs
Denk dat je gewoon een test moet doen, want dan weet je waarschijnlijk meer. Misschien is je HCG toen nog niet zo hoog. Ik durf het ook niet te zeggen meid. Succes.
mijn cyclussen zijn ook heel verschillend,,, ik wacht gewoon altijd af, ik gooi er een test tegenaan als mn cyclus boven de 40 dagen komt,, maar tegen die tijd ben ik wel ongi ,heel vervelend maar niks aan te doen,
Bedankt voor jullie reactie's meiden. Ik heb na de negatieve test het inderdaad wel losgelaten, maar wordt er onzeker van. Logisch je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden, maar goed. Wil ook dat m'n menstruatie gewoon doorkomt, dan kunnen we verder. Makkelijk gezegd, haha. Ik wacht het nog af en ander kan ik alsnog naar de ha gaan, al zal hij weinig doen. Hoop snel meer duidelijkheid.
De menstruatie is er nog niet, ben nu 10/11 dagen overtijd. Heb gisteren nogmaals 1x getest, maar negatief. Heb het al losgelaten dat ik deze ronde niet zwanger ben, maar ben er wel bezorgd op. Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts en ik hoop dat hij me gerust kan stellen Wil graag zekerheid, zodat we doorkunnen. Dus menstruatie komt u maar Heb zoals de afgelopen 2/2,5 weken af en toe kleine steekjes in m'n buik, sinds een paar dagen huil ik om alles en m'n borten veranderen aders worden steeds zichtbaarder en de tepelhof donkerder. Je lichaam kan je echt behoorlijk in het ootje nemen. Even morgen afwachten.
Jeetje jou lichaam steld je wel erg op de proef zo hoor, hoop voor je dat je morgen duidelijkheid krijgt. Succes morgen bij de huisarts .
Zoals je kan zien in mijn onderschrift heb ik 1 keer een uitschieter gehad in mijn cyclus van 36 dagen! Achteraf kwam dit bij mij omdat we vanaf toen voor het echie gingen klussen. Ik was er dus veel te veel mee bezig, mijn lichaam reageerde hier dus op! Kan je niet helpen maar weet dus dat een lichaam gevoelig is en vreemd in elkaar zit.
Nou vanmorgen moest ik naar de huisarts, zoals vaak met zulk situatie brak vanmorgen m'n menstruatie door (gelukkig maar. Dag 39) We kunnen nu verder. Hij zei dat dit wel vaker gebeurd, we hebben een heftige periode achter de rug dus het was allemaal spanning. Ook gaf ik aan, dat ik er niet teveel mee bezig wil blijven houden, tuurlijk heb je het in je hoofd, want je gaat er voor. Ik ga het proberen los te laten en er niet te veel op te focussen, dan komt dat kindje er wel. Ik gaf ook aan het liefst (nog) geen ovulatietesten te gebruiken, omdat hiervoor een keurige cyclus had. Hij was er mee eens, dat het-er-teveel-mee-bezig-zijn nog erger kan worden. En hij gaf aan, dat om de andere dag vrijen niet persé hoeft. Als het een aantal dagen achter elkaar gebeurd, zou het ook mogen lukken. Het moet ook leuk blijven We gaan vol goede moed de 4e ronde in. Groetjes