Indalingsweeën...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SimplyMe, 1 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hai meiden,

Even kijken of dit iemand bekend voorkomt. ;)

Afgelopen zondag was ik precies 34 weken zwanger en heb vanaf een uur of 4 tot een uur of 10 's avonds behoorlijk pijnlijke krampen/weeën gehad. Ze kwamen elke 4/5 minuten en duurden zo'n 60-90 seconden. Na een tweede douche om 10 uur 's avonds namen ze af en kon ik in slaap vallen. Die nacht werd ik nog wel een paar keer wakker met een wee, maar verder geen last gehad van rare dingen. Maandag had ik nog steeds veel last van deze indalingsweeën, al kwamen ze niet zo vaak en waren ze niet zo regelmatig meer als die dag ervoor. Gisteren en vandaag had/heb ik er wel last van maar veel minder.

Ik ga er vanuit dat dit indalingsweeën zijn. Ik herken het gevoel wel van mijn vorige 4 zwangerschappen, alleen had ik er toen niet zoveel last van. Af en toe een "wee" maar meer ook niet. Nu vraag ik mij af waarom het deze keer zo heftig was en speel ik met de gedachte dat het met de grootte van het kind te maken heeft.

Mijn 1ste 3 waren zo'n 5-6 pond, mijn 4de woog al bijna 7 pond en volgens de vk zou deze meneer de 7 wel halen, misschien zelfs de 8. :$:D

Mijn vraag is dus herkent iemand dit en had het bij diegene te maken met de grootte van het kind of zijn er ook meiden die zulke heftige indalingsweeën hebben gehad en toch maar een klein ukkie op de wereld hebben gezet? :D Maar alle herkenningsverhalen zijn welkom hoor! Vond het echt heel vreemd om zulke heftige weeën te hebben en zo regelmatig ook. Ik begon zelfs te twijfelen of de bevalling niet al begonnen was. ;)

Nou, ik ben benieuwd... :D

Liefs!

Deel Deze Pagina