dames, Mijn vriendin heeft onlangs een test gedaan hij is eigenlijk wel te vroeg want aankomende maandag is pas haar nod.Maar dat weet ze eigenlijk ook niet heel zeker want ze is pas met de pil gestopt.Nu ziet ze duidelijk 1 streepje wat niet zwanger betekend maar ze zegt dat als ze het staafje beweegt toch een reflecterende 2e streep ziet maar die is niet roze.Is dat mogelijk? Of staan dr eigenlijk al 2 streepjes afgebeeld maar die moeten gewoon roze worden? groetjes cle
het kan zijn dat het een voorgedruk streepje is dat roze zou moeten kleuren als je vriendin zwanger zou zijn.... De streepjes moeten altijd roze kleuren! Liefs
Ik zou even in de gebruiksaanwijzing van de test kijken. Als het streepje niet dezelfde kleur is als het controlestreepje lijkt het me negatief. Ook als ie later dan de afleestijd verschijnt zou ik het niet vertrouwen. Maar misschien dat ze er nog een testje aan moet wagen?
Als het een grijs of wit streepje is, dan is het een indrooglijntje. Een teststreep moet altijd gekleurd zijn en even breed als de controlelijn.