24/7 het idee dat je naar de wc moet... Help!!!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door roompje25, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roompje25

roompje25 Actief lid

3 apr 2011
    437
    1
    16
    Hey dame

Heb dringend hulp nodig. Ben inmiddels radeloss... Ik heb 24 uur per dag het idee dat ik naar de wc moet. Ben al getest op blaasontsteking maar dat was het nietwat.

Wet echt niet meer wat ik moet. Durf bijna de deur niet meer uit, ga denk ik zo'n 20 keer per dag naar de wc.

Iemand tips of oplossingen?

Xxx

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat is super vervelend. Het zou ook een probleem van je bekkenbodem kunnen zijn. Zou eens een bekkentherapeut bellen.

Is je urine wel op kweek gezet?

3. roompje25

roompje25 Actief lid

3 apr 2011
    437
    1
    16
    Ik heb twee weken geleden een kuur gehad omdat ze een vermoeden hadden maar was toen op vakantie. Vorige week weer getest en dat was allemaal prima. Ze hebben het dus niet op.kweek gezet in het ziekenhuis.

Ik heb zwlf het vermoeden dat de baby al heel, laag ligt en wil dat donderdag in het ziekenhuis laten controleren als ik er heen moet voor de groeiecho.

Vanaf zo'n twee a drie weken geleden had ik heeel veel druk op dd blaas maar niet continu moeten plassen. Nu kan ik iedere 10 minuten plassen. Heb net even getimed zat 8 min. Tussen voordat ik weer drang voelde en kon het rekken tot 15 min. Maar toen moest ik echt gaan.

Iemand anders ervaring hiermee ?

Xxx

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.220
    16.581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik ben nu ruim 37 weken en ik doe de hele dag niets anders dan naar het toilet gaan.
    overdag kan ik het nog wel ophouden maar 's nachts wordt ik er ondertussen hondsberoerd van moet ik zeggen.
    Hier ligt de baby wel met het hoofdje naar beneden en dat geeft soms ook lelijke steken in de blaasstreek pfff.
    Dit is mijn derde zwangerschap en bij de vorige 2 heb ik dit helemaal niet gehad in deze mate.
    Zal blij zijn als dat straks weer allemaal normaal zal functioneren.

5. roompje25

roompje25 Actief lid

3 apr 2011
    437
    1
    16
    Heey anouk,

Ben niet de enige die het zo erg heeft dus.... Ben het eens aan het meten en tujd aant tellen maar de drang is er in staande/lopende of liggende stand elke 8 min. Ongeveer en bij zitten is er een langere tussenpauze.

S nachts heb ik er ook het meeste last van. Nachtrust krijg ik nog amper.

Bij mij ligt de kleine al bij iedere controle met het hoofdje naar onder sinds een week of 6. Het lijkt alsof er gewoon niets meer in mijn blaas past dan een een exp

6. roompje25

roompje25 Actief lid

3 apr 2011
    437
    1
    16
    Expresso kopje koffie....

Pfff nog 8 weken....

Xxx

7. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Het 'hoort' ook wel een beetje bij de zwangerschap. Ik loop nu ook 10x zo vaak naar de WC als voor mijn zwangerschap. De baby gaat natuurlijk ook op de blaas drukken. Heel vervelend, maar je doet er niets aan.

8. Dootjuh86

Dootjuh86 Lid

19 mei 2012
    95
    0
    0
    ass. Manager/klant adviseur
    In het mooie Drenthe
    Ja ik kan de hele dag door ook wel naar de wc, maar je moet er ook niet te snel aan toe geven, anders worden je bekkenbodem spieren ook heel erg slap!

Deel Deze Pagina