Bang - zag net wat licht roze...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door poema, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    O dames, ben opeens zo bang dat het niet goed gaat. Dacht net bij het afvegen wat lichtroze te zien... Dacht echt dat het goed zat... Ik zou vrijdag gaan testen. Ben echt even helemaal van slag... Betekent dit dat het fout gaat of kan het ook nog goed gaan? Het was echt minuscuul en heel licht... Moest turen. Wie stelt me gerust????

2. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.556
    2.023
    113
    Het kan alle kanten nog op.
    Houdt moed. Ik duim voor je!

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik snap dat je geschrokken bent!
    Zelf heb ik hier ook last van gehad tot 10 wkn zwangerschap.
    Mijn VK zei dat zolang ik geen helder rood bloed verloor én geen krampen had me geen zorgen hoefde te maken.

4. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Voel me verder wel goed. Maar denk nu steeds van heb ik buikpijn? Je gaat je dan ook van alles inbeelden. Heeft het zin om nu al te testen? Mijn tp was 1 dec. Gatver, echt een domper...

5. Beau73

Beau73 Lid

11 dec 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Poema,

Volgens mij hoef je je nog niet direct zorgen te maken. Vorige week woe en don had ik ook wat roze achtige afscheiding. Afgelopen zondag en vandaag weer positief getest. Ik ga ervan uit dat het lichte bloedverlies een innestellingsbloedinkje is geweest. Ik wens je veel sterkte met wachten, ik weet hoe slopend het kan zijn!

Suc6!

6. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    @beau op welke dag had jij getest?

7. Beau73

Beau73 Lid

11 dec 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een korte cyclus afgelopen maand, eisprong was op de 11e dag, dus 25 dagen. De eerste test heb ik op dag 26 gedaan en vanmorgen opnieuw getest.

8. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Doe je ook ivf? Want ik zit in een ivf traject. Met weer bij afvegen wat lichtroze... Pfffffft...

9. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Oh Poema, ik begrijp dat je je zorgen maakt, maar idd het zegt echt nog niks hoor!!! Ik hoor zoveel verhalen van licht roze afscheiding, vaak is het een innestelingsbloeding, mijn menstruatie begint altijd met bruinverlies.

Waarom doe je geen test??? Is al 11 dagen na tp, al denkt mijn zh daar anders over hoor, maar hij kan echt positief zijn nu.

Ik denk aan je!!

Liefs flower

10. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Nog geen buikpijn??

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Poema, zolang je niet echt ongesteld bent moet je je nog geen zorgen maken hoor.
    Als je moet turen om iets te zien dan moet je het negeren in deze toestand. Anders ga je broekloeren en daar word je alleen maar gefrustreerd van.
    ( en ja ik weet hoe moeilijk dat is)

Het kan zijn dat je ongesteld word, het kan ook zijn dat je niet ongesteld word.
    Moeilijk he dat wachten....sterkte meid!!

12. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Ja idd wat Panter zegt mensen die niet in de mmm zitten gaan waarschijnlijk niet op elk klein veranderingetje letten. Misschien stelt het je gerust, maar van mijn dochter had ik ook licht bloedverlies.

13. Beau73

Beau73 Lid

11 dec 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan me je stress zo voorstellen. Ik denk dat je vanaf morgen zou kunnen testen. Het HcG kan dan wel nog aan de lage kant zijn.

Zelf zijn wij vanaf 2006 aan het proberen zwanger te worden. Heb verschillende ICSI pogingen gehad en zijn afgelopen september met KID begonnen. Nu, met de 3e inseminatie zwanger.

Ben ook altijd super nerveus geweest in de wacht weken, het liefst had ik gehad dat ze me in coma zouden spuiten en na twee weken weer wakker zouden maken. De onzekerheid vond ik het moeilijkst.

Het enige wat je kan doen is afwachten. Zolang je niet bloed verliest als tijdens een normale menstruatie, kan het nog alle kanten opgaan meis!

14. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    O, het is om gek van te worden. Wil wel de hele dag naar de wc gaan... Het is echt een heel klein beetje lichtroze. Minuscuul beetje maar. Niet rood ofzo. Geen buikpijn verder. Wel duizelig en beetje hoofdpijn... 's Avonds heb ik juist steeds heel zwanger gevoel (opgezette buik, zware borsten etc.) Misschien toch maar testen?

15. Beau73

Beau73 Lid

11 dec 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zelf niet zo van het vroege testen. Als de test negatief is, weet je eigenlijk nog niets.
    Maar zoals je je symptomen beschrijft, klinkt het niet alsof je kansen zijn verkeken. Ik ben sinds een week licht duizelig, verhoogde hartslag etc. en dat had ik in al die jaren nog nooit gehad.
    Maar ja, het blijft speculeren. Hoop heel erg voor je dat je snel een vet positieve test in je handen hebt!

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Poema, als je wilt testen dan kan dat. Maar het maakt je toch alleen meer onzeker. Stel dat ie positief is...en je gaat wel bloeden...dan kan je het zh nog niet bellen want je mocht nog niet testen en dan krijg je een preek dat wil je niet weten.
    Daar zit je niet op te wachten op zo'n moment.

Steeds naar de wc gaan, is steds met wc papier op je muts wrijven...dat word schraal en de huid gaat kapot...waardoor je weer verkleuringen op je wc papier krijgt.

Hoe je het ook wend of keert...dit zijn nou de wachtweken na ivf/icsi.....ontzettend spannend en eng.
    Wat er ook gebeurd, je houd het toch niet tegen. Wil je weten of er een zwangerschap is, dan kan je testen.
    Maar een negatieve test zegt nog niks...en een positieve test geeft geen garantie dat het goed blijft gaan....

Vreselijk die wachtweken, ze zouden afgeschaft moeten worden he?!!!

17. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Nou die preek klopt helemaal pffffffff !!!

Maar panter je hebt wel gelijk, maakt niet zoveel uit wat je doet, het blijft zwaar. Ik ga echt heeeeeeeel hard voor je duimen.

En probeer een beetje afleiding te zoeken, hoe moeilijk dat ook is.

18. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Heb net op weg naar huis toch de testen gehaald. Maar nog niet getest. Durf ook niet meer naar de wc. Jeetje dit is echt shit zeg. Mijn hoofd draait overuren over what to do... Met testen is er inderdaad zo dat ik er niets mee opschiet: het kan nog alle kanten op. Maar ik weet niet of ik me kan bedwingen. Gatver. Het ging zo goed...

19. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    En nu ook beetje lichtroze slijm aan de Lutinus applicator... Kan wel janken.

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    He jakkes poema....heb je vaker roze slijm verlies voordat je ongesteld word?
    Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je wel zwanger bent, dan is alles extra goed doorbloed en kan je dmv de aplicator van de lutinus toch een klein wondje gemaakt kunnen hebben de afgelopen dagen wat een beetje nabloed.

It aint over till it's over !! Zolang je niet echt ongesteld bent is er nog hoop.

Deel Deze Pagina