Beste leden, Binnenkort krijgt mijn man een tese behandeling ivm weinig tot geen zaadcellen, Wij zitten nog in het begin stadium, vorige week samen bloedgeprikt,Sperma ingeleverd, en volgende week een echobehandeling bij mijn man.. Spannend Allemaal...Wie is er ook in behandeling bij het Amc en kan zijn ervaringen met mij delen.. Ik stel het zeer op prijs..
Hier ook amc man heeft mesa / tese gehad 1e icsi zit erop nu hopenlijk door met poging 2 top ziekenhuis top personeel kan niet anders zeggen
Hoi, ik lees dit berichtje nu voor't eerst.. Maar mijn man heeft ook mesa/tese operatie gehad, hij heeft geen zaadleiders! Maar dit hebben we gehad in het umcg. De operatie verloopt onder plaatselijke verdoving. Alle zaad wat ze opvangen gast in "rietjes". De rietjes worden ingevroren, en een dag erna wordt er eentje ontdooit om te kijken hoe de zaadcellen reageren op het invriezen en ontdooien. Maar goed, zo ging het bij ons en ik moet zeggen dat elk ziekenhuis weer'n ander protocol erop na houdt! En resultaat bij ons, 1e icsi behandeling zoontje van nu 2jr! We zijn nu bezig voor'n 2e wonder, maar dit gaat tot nu toe nog niet zoals we willen... Maar hoop houden! Jullie veel succes en sterkte!