Oh ik zou er niet over peinzen! Wij wonen ook bij mijn ouders in huis, maar echt niet dat zij mee zijn gegaan naar het zkh hoor. Alsof ik hen dat verschuldigd ben? Nee hoor, ik doe genoeg andere lieve dingen terug. En als steun voor je vriend?! Wie heeft er nu steun nodig, jij of hij? Mijn vriend heeft gezegd dat het mijn bevalling is en dat ik mag bepalen hoe of wat. En natuurlijk heeft hij inspraak, maar no way dat iemand anders je kind eerder ziet dan jij. Dat is echt te belachelijk voor woorden... Ik zou het goed bespreken in het zkh en wie weet mag de baby wel bij jou blijven of houden z ehem/haar desnoods even 'apart' onder het mom van: baby moet eerst band krijgen met papa en mama en dna pas de rest. Echt hoor meid, je krijgt er zo spijt van als je schoonouders de baby eerder zien dan jij. Dus sta op je strepen!
mijn vriend zei net toevallig tegen zijn ouders "ik maak wel een foto en die stuur ik dan in een mmsje naar jullie en dan blijf ik op wendy wachten' .. ben blij dat hij nu snapt dat ik er echt mee zit en ook aan anderen duidelijk maakt dat ik eerst terug moet zijn VOOR iemand anders onze beeb ziet!
meis gewoon zeggen! mijn schoonzusje en de man wouden komen in het ziekenhuis, maar dat wou ik echt niet! ik ben dan bevallen met inleiden, ik heb gewoon gezegd dat ik geen bezoek wil hebben en ze maar moeten wachten hoor, degene die me kindje eerst mogen zien zijn me mannetje en ik, en me eerste zoontje toen. Nu hoop ik thuis te bevallen en wil ik eerst ook alleen met me 2 jongens en man van me kindje genieten, en dan de rest. Of ze het er nou mee eens zijn of niet pech dan! Je bent echt niet ego hoor, je bent al 9maanden aan het wachten die paar uurtjes of dagje kunne ze ook wel even wachten, eerst jijzelf met je man dan de rest!
Fijn dat alles op zijn pootjes terecht is gekomen! Nog 1 dagje wachten, succes en morgen ben je een mama !
Wat goed dat je het er toch nog even met je vriend over gehad hebt! Heel veel succes morgen! Hopelijk slaap je vanacht nog een beetje...
Je kan heel normaal met je vriend / schoonouders praten dat jij het als een eer ziet om je harde werken van 9 maanden af te sluiten met dat jij je kindje als eerste mag vasthouden, die afspraak is hier ook gemaakt, misschien ego maar zelfs IK ga boven mijn vriend, ik zie dat als mijn eer / beloning voor mijn harde werk, daar doe je het toch uiteindelijk voor. Zeg gewoon dat je ze graag weer aan hun geeft wanneer je het heerlijk hebt geknuffeld e.d. ik denk dat je schoonmoeder dat zeker zal begrijpen (als ze een beetje mens is haha) Gewoon volwassen bespreken, hier thuis ook gebeurd en mijn wil is wet zegt mijn man altijd wanneer het aankomt op zwanger zijn en bevallen...
Waarschijnlijk lees je dit al niet meer, maar ik wil je heel veel succes wensen vandaag. Straks heb je je kleine wondertje in je armen liggen. Geniet ervan. Liefs Hummel.
ooh als ik dit allemaal lees kan ik al boos worden hahaha mijn man zou dat niet hoeven proberen om mijn ouders of schoonouders er als eerste erbij te laten. ik heb ook zon idee dat je ouders of schoonouders dat zelf ook zouden willen (eerder vasthouden dan de moeder of de vader) dat gaat er bij mij niet in. gelukkig gaan wij eerst nog voor een gewone bevalling maar je weet maar nooit natuurlijk wat er allemaal kan gebeuren liefs mij
Een kennis was net bevallen en mocht onder de douche, toen ze terug kwam was haar schoonmoeder haar dochter de 1ste fles aant geven... Lijkt me zo verschrikkelijk!Ze mogen elkaar totaal niet!
dan denk ik WAAR is de man? EN WAAR ios het personeel bij ons was het personeel echt duidelijke rin ik moest het zelfs schriftelijk aanvragen als iemand anders wilde langskomen of de fles wilde geven en daar deden ze erg moeilijk over.. De eerste 3 dagen is voor de ouders zeker als je in het ziekenhuis ligt zei ze..