Hoi allemaal Eergister had ik ineens erge maagzuur, daarna kreeg ik een soort kramp in mijn buik en kon niet plaaTsen of het mijn darmen waren of mijn baarmoeder. Heb een uur onder de douche gestaan en daarna heb ik wel redelojk geslapen. Nu weer, lig ik in bed en krijg ik een lage rugpijn en een soort menstruatiepijn. Wat is dit! Het is niet pijnlijk.. Wel vervelend. Kan ze aan het indalen zijn ofvoel je dit anders? Dinsdag heb ik controle, mocht het vandaag aanhouden bel ik natuurlijk meteen
Wat vervelend! Ik herken het deels: vorige week zo'n 2 dagen lage rugpijn gehad en menstruatieachtige buikpijn, kreeg s avonds opeens meerdere harde buiken die soms ook pijnlijk waren (maar niet echt regelmatig) en steken in onderbuik en lies. Vond het toen even spannend en dacht, als ik ga douchen wordt het vast beter en zo niet dan bel ik het zkh toch maar even. En het werd ook beter. Volgende dag geen last meer en de dag daarna zei de gyn ahv de echo dat ie is begonnen met indalen en al dieper ligt. Voor mij was dat toen een duidelijke verklaring en had al beetje dat voorgevoel, maar ja je weet nooit. Als het aanhoudt en/of je voelt je er niet prettig bij zou ik toch even bellen en je klachten vertellen. En verder even rustig aan en goed naar je lijf luisteren. Wanneer heb je weer controle? Had gister trouwens weer zo'n dagje, dus bij de volgend controle ligt ie vast nog dieper haha. Edit: lees dat je di controle hebt. Als je twijfelt zou ik voor de zekerheid toch even bellen, dat is beter dan ongerust afwachten. Succes!
Gezien je termijn kunnen het al voorweeën zijn. Bij mij is ze al ingedaald en dat voelt niet als menstruatiepijn. Ik heb een drukkend gevoeld en steken in de vagina. Als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen.
Ja precies , ik heb soms ook een hele erge druk op mijn "mutsgat" even grof gezegd maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. De rugpijn en buikpijn trekt nu weer weg, maar lijkt ook wel of mijn meisje helemaal anders ligt als ze beweegd. Hopelijk is ze ingedaald en niet gedraaid want ze lag er al die tijd zo mooi voor! Mocht het aanhouden ga ik zeker bellen, maar ik wilde gewoon even ervaringen delen. Omdat ik niet weet wat echte weeen zijn maak ik me snel zorgn(ondanks dat iedereen zegt "echte weeen voel je wel hoor" dat geloof ik graag. Maar mijn moeder was ook maar net op tijd in het zkh met mij en wat betreft doorzetten&pijngrens lijken wij erg op elkaar.