Vandaag de 20 weken echo gehad (ben nu 19.3 weken zwanger) en we krijgen een meisje!! Echt geweldig. Onze oudste is een jongentje dus we hadden toch stiekem op een meisje gehoopt. Erg leuk
Gefeliciteerd! Wij hebben over een uurtje de 20 weken echo en hopen stiekem ook op een meisje. Laat straks wel weten wat het is.
Onze eerste is een meisje... Ik heb altijd gehoopt op "van allebei 1" toch maakte me het nu niet meer zoveel uit, maar nu ik weet dat ik een jongen krijg.... JOEPIEEEEEE en nog gezond ook! wat wil ik nog meer?
Gefeliciteerd, echt super... Ik hoop nu stiekem ook op een meisje (hebben nu al een jongetje van 15 maanden). Gevoel is goed, maar of dat de 20 weken echo straks ook bevestigd.......????
Ja hoor, ze is ook helemaal gezond. Dat is natuurlijk het belangrijkste (en het eerste waar je naar vraagt), maar als je dan te horen krijgt dat het een meisje is, is echt geweldig.
Leuk zeg dat het een meisje is. En gelukkig is alles gezond! Dat is zeker het belangrijkste. Zoals je kan zien krijgen wij ook een meisje. Alles ook goed en gezond gelukkig! Hebben al veel in het roze gekocht hahaha!!!