Babyangel, jaa een inwendige. 2x Bij de 2e, was het omdat ze nieuw apparatuur hebben en ze dat wouden proberen. Nja nieuw (draadloos) scherm en echo ding.
Dankjewel! Ik heb goede hoop want zwangerschapskwaaltjes blijven, al zegt dat ook niet zoveel. En geen bloed meer en wel groeipijntjes aan de banden en dergelijken. Het is in ieder geval zeer gewenst!
wat goed Angelaa wat fijn!! Astrid meis misschien geeft dit je ook hoop. Ik heb nu ongeveer bijna een maand bruin bloed verlies maar mijn kleine leeft nog en groeit heel goed.
@snippie23 we hebben goede hoop, maar tot ik dat hartje zie kloppen volgende week blijft het spannend!
Astrid, geen bloed is ook goed. En dan de lijntjes. Ik heb tot nu toe vrij weinig last van pijntjes enzo. Ik merk wel dat m'n buik jeukt, ik ga ook even olie halen. Ik zie ook dat er onder m'n borsten wat scheurtjes komen lijkt wel. Dat zal ook wel jeuken, m'n borsten doen ook zeer, ik kan er in de nacht echt van wakker worden. Maar goed dat neem ik maar voor lief Ik gaa voor je duimen Astrid. XXX