Tja daar sta je dan.. 2,5 week geleden een weekend een buurmeisje van 19 en kindje van 5 mnd opgevangen.. omdat zij uit elkaar ging met dr kerel... vervolgens loopt mijn kerel met het excuus: ze is zo zielig want alleenstaande moeder met 2 grote honden en baby.. bij ieder wissewasje achter dr aan.. heeft de grootste schik met haar en vergeet mij totaal.. in 2 weken zoveel gebeurd en meneer begon te twijfelen over de relatie en of we niet beter als vrienden konden verdergaan etc.. vorige week maandag moest ik maar bij mn broer logeren want de dinsdagochtend had hij een afspraak(eigen bedrijf) en ik moest naar de kno-arts ivm oorontsteking.. is achter af meneer te laat zn bed uit en dus hele afspraak niet doorgegaan.. ik heb die nacht max 2,5 uur geslapen en wilde dit nooit meer meemaken... valentijnsdag.. ja dan verwacht je wat omdat meneer altijd een grote mond heeft ja dan maak ik er wat moois van etc.. ik had een kaart en een fotolijstje met gedicht gemaakt voor hem... was er een groot ongeluk gebeurd waardoor meneer me niet kon komen halen van mn werk.. jeeej! niet de moeite nemen om een andere weg te zoeken niks.. ik uiteindelijk 's avonds laat met de auto van mn ouders terug naar huis gegaan.. (bleek achteraf dat hij maandagavond gewoon bij dat buurmeisje was geweest de hele avond..) en vervolgens ben ik thuis geen kaarsje dingetje niks aan... ja een drankje stond er want ik had hem vlak voor ik thuis was nog even gesproken en dat gevraagd... (dit viel allemaal nog mee..) woensdag op donderdagnacht... meneer is ineens weer heel open naar me en hebben een heel gesprek oa ook over haar... bleek dat ie dinsdag (valentijn) op facebook had gezeten en gezegd had tegen dat meisje dat we uit elkaar waren etc.. om te zien hoe zij reageerde ne of zij hem leuk vond... ik donderdagochtend helemaal happy door het openlijke gesprek.. en dacht dat het een beetje de goede kant weer op ging.. vervolgens donderdagavond na mn werk terug naar huis met zn 2.. heb ik hem gevraagd alles af te kappen en hij had er overdag geen tijd voor gehad om over na te denken hoe.. dus gevraagd wanneer hij van plan was dat wel te gaan doen.. wilde die het na ons gesprek gaan doen.. (dit was er nooit van gekomen) alleen wij kwamen er savonds niet helemaal uit en hebben een discussie open gelaten en zijn gaan slapen.. volgende ochtend leek alles oke.. tot ik vrijdagmiddag een berichtje kreeg hoe het nou zat en dat hij vond dat ik maar naar mn broer moest omdat hij rust wilde om na te denken.. ik werd ziek op mn werk maar omdat we 2 invallers hadden en 2vaste krachten(incl mezelf) gebleven.. dus ik stuur om 5 uur dat ik ziek ben... krijg k om 6uur een berichtje ben net thuis.. dus ik heel naief oh dan zal het nog wel ff duren eer je er bent..maar ik wacht wel.. om half 7 klaar,... sta buiten in de kou.. gesmst of die nog kwam.. wilde meneer niet komen en hij zou geld overmaken dat ik naar mn broer kon gaan en dan mij zaterdag hebben opgehaald.. maar ik wilde gewoon naar huis.. uiteindelijk half 10 savonds mn ouders gebeld of ze me wilde oppikken..al die tijd buiten gestaan met mn zwangere buik en zieke lijf... op aanraden van mn moeder toch samen met haar naar huis gegaan met hun auto.. kom ik aan..lampen uit.. ik dacht oooh die slaapt.. want auto stond in de garage en lampen zijn uit.. dus ik hele huis zachtjes doorgelopen.. niemand thuis.. buren ging net de lichten uit dus daar was die niet.. huurbaas waar we leuk contact mee hadden.. lampen uit dus was ie ook niet.. buurmeisje om het huis heen gelopen en slaapkamer licht was aan.. gordijnen dicht(normaal snachts open..tenzij ze visite heeft..dat wist ik van dr) dus ik bel aan bij dr.. stond ze in dr badjas en deed geen lamp aan niks.. (mn moedr had toen ze voor de deur stond gordijnen zien bewegen) hij was daar de hele avond geweest vertelde ze me en hij was ongeveer een uurtje geleden gaan wandelen.. (nu wandelde hij nooit dus vreemde zaak..maargoed vol vertrouwen...) ze zou wel ff bellen naar hem en smsen of die kwam.. ik naar huis en wachten... 5min later staat ze voor de deur... is zij 5min binnen komt meneer boos binnen gestormt met zn jas open..(in de kou wandelen met jas open??? vage combi..want je hebt het snel koud dacht ik..) ik heb beide toen geconfronteerd met de vraag ben je verliefd op haar/hem.. zij zei nee.. hij zei ja.. vervolgens ging ze weg,...zo snel mogelijk... daarna nog tot half 7 zaterdagochtend zitten praten met hem... uiteindelijk afgesproken dat ik hem dit weekend met rust zou laten op 1 voorwaarde: geen contact met haar, anders ben je me kwijt.. en hiermee ging hij na veel bombarie 4x akkoord.. zozegegd zo gedaan.. ik nog ff geslapen tot half 10 en rond 12en weggegaan..eerst nog even mn pinpassen terug gevraagd.. lag zn portomonnee nog bij haar in huis...(jaaaaa wezen wandelen..echt niet.. ) hij was in crisis met zichzelf en wist niksmeer dus had de buren gevraagd of ze hem even in de gaten wilde houden want ik wist niet of hij zichzelf misschien iets aan zou gaan doen.. zo erg kwam het eruit van zijn kant.. en dit deden ze... kreeg een berichtje nog gen 2 uur later dat meneer met haar vrolijk rondliep met de honden en de baby om de honden uit te laten... kheb em gesmst dat zn keus duidelijk was etc.. krijg k terug ok.. en dat was de zaterdag.. zondagavond over en weer gesmst.. hij bweerde dat ie wilde praten en er aan toe was etc.. ik dacht ok nou kom dan gelijk.. neee meneer was moe.. vervolgens kwam er uit dat hij sinds zondag inene een relatie met dat meisje had... ik dacht huh...zo snel?? vaagjes maar goed verliefdheid kan ik je niet kwalijk nemen alhoewelje best je best kunt doen om er tegen te vechten... en zo over en weer zondag gesmst en meneer kwam weer niet.. maandag een belletje metde vraag wanneer ik wilde afspreken dus werd woensdagavond(gister..) di over fb nog berichtjes gehad dat hij was afgekoeld en woensdagaaf met me uit eten wilde en ik wel zou zien waarom.. ik terug bericht dat ik niet zoveel behoefte had om te gaan eten want ik heb geen eetlust.. (2kg al afgevallen en ik woog al niet veel... dus tjah..) maar dan zou die wel naar mn ouders komen en dan met me praten.. ik wachten gister.. wachten en wachten... bleek dat meneer ziek was.. en hij beweerd me gemaild te hebben.. normaal kwam dat altijd aan en nu inene niet dus leek me vaag.. kreeg ik later berichten dat ik hem wel had kunnen bellen etc.. ik dacht huh.. je hebt een ander nr maar ik heb het niet..dus hoe moet ik dan bellen??? hij zou komen en hij wilde praten dus neem dan contact metmij op.. nouja uiteindelijk komt het er dus op neer dat meneer, mij en zn ongeboren kindje dus eigenlijk niet wil..maar liever met een kind van een ander rondloopt en paradeert... pfft kan er niet eens boos op zijn.. wel baal ik ontzettend want voel me gewoon in de steek gelaten en belazerd... sorry moest het ff van me afschrijven...
Ik geef u de goede raad die kerel gewoon te laten lopen en verder te gaan met je kindje en je kindje zelf op te voeden! Je kindje wilt echt geen vader zoals hem!!! Wat denkt die wel???? Ik geloof zeker dat je hartpijn hebt en er alles aan wilt doen om het weer goed te maken maar het is zeer duidelijk dat hij gewoon helemaaaaal met je voeten rammelt...Dit is gewoon niet goed te praten :s
nou ik zou nou echt niet meer met hem gaan praten hoor... is toch duidelijk dat ie daar lag te ketsen met dat meisje dat ze in dr badjas open deed en niet was gaan wandelen. Kom op, zou hem echt geen kans meer geven. En jou 3 uur in de kou laten staan? Dat was voor mij al reden genoeg geweest. Vraagje... hoe oud is hij? (omdat hij met een meisje van 19 gaat?)
Hoe oud zijn jullie, want een kinderachtig gedoe allemaal. Focus je lekker op jezelf en je zwangerschap, aan zo'n lapzwans van een vent heb je niks hoor.
ik ben 26, hij 31... dus ja zij 19 en hij 31... 12jr verschil...goede combi... :x en ik vind het ook niet normaal hoe het allemaal gelopen is..wilde praten over et kindje en over de dingen die nog geregeld moeten worden...maar wat jullie zeggen.. het heeft waarschijnlijk, nee wel zeker gewoon geen zin... ben er ook echt wel klaar mee nadat ik zo behandeld ben.. kweet dat alsk niet zwanger geweest zou zijn dat ik echt kwaad zou zijn en hem wel wat aan zou kunnen doen.. maar geluk bij een ongeluk voor hem dat ik waarschijnlijk door de hormonen gewoon niet de kans krijg om boos te zijn/worden..
holy shit... zelfs ik word pissig op hem als ik dit zo lees..!! meid kies voor jezelf.. laat hem maar lekker het heen en weer krijgen met zn egoistische gedoe.. wat een pannekoek joh.. zo ga je niet met vrouwen om!! en al helemaal niet als ze zwanger is!! volgens mij heb je een hele lieve broer en ouders als ik het zo las.. dus weet zeker dat je steun aan hun zult hebben!! succes en heel veel sterkte!!
Jee, lees je bericht nou eens helemaal zelf door als je nu nog niet weet dat je niet met hem verder moet dan weet ik het ook niet meer laat die ongelovelijke lul die zijn pik achterna loopt lekker in de stront zakken!
Als ik jou was zou ik me zoveel mogelijk bezig houden met m'n eigen leven en dat van m'n kindje. Laat hem maar z'n eigen ongeluk inlopen. Zo'n impulsief, onvolwassen gedrag van hem. Hij zal vanzelf spijt krijgen. (maar dan zou ik hem wel niet meer binnen laten, maar dat is aan jou om te belissen.) Veel sterkte!!
terug hoef ik hem niet meer.. en de hoop dat we nog een keer konden praten over de gang van zaken heb ik ook niet meer.. ik moet nu aan de kleine meid denken en aan de dingen die ik moet gaan regelen.. hij heeft ook nog niks van erkenning of dergelijke gedaan dus officieel vader onbekend.. ik kom er wel,..al wordhet zwaar ik heb inderdaad top ouders en mn oudste broer is ook echt een schat.. daarnaast veel steun van mensen om me heen en dat houd me op de been.. wel fijn om te lezen dat andere er ook zo over denken, gezien het feit dat er toch ergens iets in mij zit van ja is het wel 'normaal' wat ik denk.. merk dat meneer ene moment probeert heel vrolijk en leuk tedoen en vervolgens mega moeilijk en boos om maar te kijken hoe ver die kan gaan bij me.. maar de woorden die die me schrijft voelen loos.. en ik kan er gewoon niks meer mee.. het is voor mij gewoon klaar en ik moet aan de kleine meid denken die zo heerlijk trappelt
Ik dacht na je verhaal echt dat hij zelf max. 19 kon zijn. Wat een puberaal gedoe... Dump die gast en kies voor jezelf en je dochter.
Jeetje meid wat een ongelofelijke lul. Jou constant laten staan in de kou, niet op komen dagen maar wel lekker bij haar weetikveelwat uitspoken. Denk maar lekker aan jezelf en je kleine meid, zij heeft geen vader nodig die zich zo gedraagt maar de liefde van haar moeder en de mensen om je heen. Gelukkig heb je lieve ouders en steun van mensen om je heen, dit sleept je hier wel doorheen en dan zul je merken dat je zo veel beter af bent Heel veel sterkte en je komt er wel Geniet lekker van het getrappel in je buik nu nog, en straks lekker van je kleine meid.
zo die is jou niet eens waard! meid hoever ben je nu? en ik zou voorlopig niet erkennen hoor ook niet gelijk na de geboorte pas als hij laat zien dat hij een geschikte vader is pas dan kun je gaan denken over eventuele erkenning
Zo, je buurmeisje heeft wel echt een lot uit de loterij gewonnen zeg, poehpoeh. Ik hoop dat je op een dag blij kunt zijn dat zij met hem opgescheept zit, ze verdienen elkaar (al gaat het vast niet lang duren, een relatie gebaseerd op leugens is niets). Jou wens ik heel veel kracht en liefde toe, sterkte meid.
blij zijn dat je nu van hem af bent ipv wanneer de kleine er al is... en hopen dat hij niks met de kleine te maken wil hebben, zij verdient helemaal geen vader die zo met vrouwen omgaat...
Ik vind het enorm lullig voor je, echt waar, maar het klinkt me allemaal redelijk puberaal in de oren. En om eerlijk te zijn ook jou gevang achter hem aan. Ik snap dat je het toekomstplaatje heel anders voor je zag en dat dit enorm schrikken is en je hier heel verdrietig van bent. Maar achter een vent aan gaan vangen die ten eerste duidelijk niet te vertrouwen is en een kind van een ander verkiest boven zijn nog ongeboren dochter is mijn inziens het vechten niet waard. Kies voor jezelf, dan heb je eerst verdriet, maar uiteindelijk hopelijk minder stress en een stabielere basis voor je meissie.
ja het verhaal is erg puberachtig maar wat ik me afvraag waarom zet hij jou t huis uit, is het zijn woning??? ik zou zelf z,n spullen buiten zetten slot vervangen en hem vaarwel zeggen.