Buikpijn en bruinverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Arja, 2 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Hoi,

Ik heb al sinds de innesteling behoorlijke buikpijn. Vooral 's avonds en 's nachts. Sinds gisteren ook een klein beetje bruinverlies erbij. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb wel gelezen dat buikpijn komt door het groeien van de baarmoeder, maar kan het ook betekenen dat het niet goed zit? Ben bang voor het ergste namelijk. Verder ben ik niet misselijk en de moeheid valt ook mee.

2. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    Belgiƫ
    Hoi Arja, ook ik heb last van wat buikpijn (niet heel erg) en bruin bloedverlies. Ik heb vandaag nog een echo gehad en voor het eerst het hartje zien kloppen, dus alles was in orde. Hopelijk is dit bij jou ook het geval! Succes!

3. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik denk zolang het geen "krampen"zijn dat je je niet ongerust hoeft te maken.

Om dat bruinverlies zoieso niet....dat komt heel veel voor.

Zodra het bloed word...en je echt krampen krijgt dan zou ik even contact opnemen met je VK

4. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    ik ben het met Ddebbyy eens:D

Ik het zelf ook wat bruinverlies gehad een beetje.. maar dat was niks, komt wel vaker voor inderdaad.. ik had zelfs met 11weken heel helder rood bloedverlies en heel veel in een keer... dat bleek van de placenta van de randen waarschijnlijk af te komen...

5. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Oke bedankt voor jullie reacties. Vannacht werd ik weer wakker van de pijn en het is wel erger als menstruatiepijn maar de pijn ziet niet links of rechts maar in het midden. Ik ga er daarom maar vanuit dat het inderdaad de groeiende baarmoeder is en niet een eug.

6. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Bandenpijn zit meestal wel aan de zijkanten.
    Als het heviger is dan menstruatiepijn zou ik toch ff de huisarts bellen hoor.
    Bruinverlies is op zich niet zo erg, heb ik aan 6 weken ook gehad.

7. Tennes

Tennes Niet meer actief

?Hoe gaat het nu?

8. Mar001

Mar001 Actief lid

25 nov 2007
    148
    0
    0
    Sinds 3 dagen voor NOD tot nu toe heb ik ook dagelijks last van buikpijn. 's nachts wordt ik er vaak ook wakker van, na een tijdje trekt het dan wel weer weg, maar is af en toe best pijnlijk.. Bruinverlies heb ik 2 dagen een klein beetje gehad.
    Maar het schijnt erbij te horen...

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Bruin bloed is oud bloed is me altijd verteld dus dat is niet erg. Vervelend dat je er zo last van hebt. Zolang je geen rood bloedverlies hebt of krom staat van de pijn is er lijkt me niks aan de hand

10. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Het is nog steeds pijnlijk. Alleen overdag heb ik er niet zo veel last van, misschien door de afleiding? Begin er nu wel een beetje aan te wennen, al loop ik soms krom zo zeer doet het dan. Nu beginnen mijn borsten ook gevoelig te worden en groter, ben ik af en toe misselijk en voel ik het in mijn liezen trekken als ik te snel opsta. Voel me wel een beetje een muts hoor met al die kwaaltjes. Had altijd gedacht dat ik wel heel stoer zwanger zou zijn en niets zou mankeren.

11. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Buikpijn hoeft niet iets ergs te betekenen. Ik heb met 9 weken echt heel veel buikpijn en krampen gehad zonder bloed of iets dergelijks, wel wat bruin. Ik dacht o jee, maar het is allemaal van de innesteling. Zolang het niet hele erge krampen zijn met veel bloed etc. denk ik dat je je geen zorgen hoeft te maken.

Maar als je je gewoon niet goed voelt daardoor, moet je echt ff bellen met je verloskundige, die kunnen je wel weer geruststellen.

Liefs,
    Beertje

Deel Deze Pagina