Ik heb een miskraam gekregen. Op mijn werk verloor ik erg veel bloed. We zijn gelijk naar de vk gegaan. Kon het hartje niet horen daarna naar het ziekenhuis helaas. Het is nu afwachten of het vanzelf komt of niet. Bah wat voel ik me rot
Jeetje meid wat naar voor je/jullie, ik weet helaas hoe je je voelt nu. Doe maar rustig aan en ik hoop voor je dat het vanzelf afkomt zsm. Sterkte! Liefs, Mirre
O jee Malou. Je was ook al 13 weken, je hebt vast gedacht dat het nu wel goed zat !! Ik wens jullie heel veel sterkte, en als er wat is wij zijn er voor jullie !
ja nemo, daar ga dna wel van uit. We gaan verhuizen en waren voor meubels gaan kijken en ook voor een nieuwe baby kamer. Dat is nu echt een raar gevoel. Het komt goed we gaan nu rustig verhuizen en als ik er weer helemaal klaar voor ben dan gaan we er weer voor. IK heb wel al ene gezond kind op de wereld gezegt en dat is wel echt een fijn gevoel. Dankje voor jullie steun.
Jeetje, 13 weken. Dan denk je dat alles wel goed zal gaan. je bent imers die 12 weken voorbij. Meid heel veel sterkte voor jullie beiden!
Hoi Malou, Wat verschrikkelijk moeilijk voor jou en je partner. Je zat toch in het januariforum net als ik? Ik was juist zo blij voor iedereen daar dat ze allemaal de 12-weken-grens voorbij waren. Heel veel sterkte de aankomende weken met de miskraam en de weken daarna met dit allemaal een plekje geven. En geniet maar dubbel van je andere kindje, die zijn ongemerkt heel goed in troosten Mummy
Hey mummie, Ja je hebt gelijk. Zo zie je maar dat de 12 weken grens niet altijd betrouwbaar is. HEt vruchtje is niet verder gegroeid dan 5 weken maar mijn lichaam ging vroilijk door. Moe misselijk placenta aangemaakt vruchtwater en ga zo maar door. En pas bij 13.5 week liet mijn lichaam weten dat het niet goed was. Wij hadden aanstaande dinsdag pas 1ste echo gepland staan. Alles zit er nog in en heb verder helemaal geen bloedverlies gehad. Maandag weer naar het ziekenhuis en zien we weer verder. liefs
Jeetje malou, Wat vreselijk dit.... Je was inderdaad al 13 weken en alles ging zo goed voor jullie ook met het nieuwe huisje en alles. Hoop dat je steun kan vinden bij je partner en je gezonde zoontje. Heel veel sterkte X
Ik heb een echo gehad en alles zit er nog. Het zit erg vast zij ze. aanstaande maandag heb ik een afspraak en dan wordt ik schoon gemaakt. Ik voel me zooo verdrietig ik weet wel dat het waarschijnlijk niet gezond was enz maar ik heb het verlies onderschat. Deze week ga ik niet werken ben toch niet zo heel veel waard en volegende week mag ik niet werken van de gyn. ivm tillen(moet veel tillen op mijn werk) moet alles goed laten genezen. Gelukkig kan ik er goed over praten met mijn lief, echt fijn. Dankjullie wel voor de steun liefs
Jeetje ook van mij heel veel sterkte toegewenst. Het is zo raar dat het dan nog zolang in je lichaam blijft zonder dat er leven is. Nou heel veel sterkte jullie. Knuffel kareltje
Och, ik snap zo goed hoe rottig je je nu moet voelen. Ik vind thuisblijven een erg goed idee. Ik heb heel veel tijd genomen voor dit verlies en merk dat ik nu, ruim 4 weken na de mededeling dat het niet goed was, ik weer een stuk vrolijker en met meer vertrouwen naar de toekomst kijk... Dat wens ik jou ook toe. Neem de tijd want je verliest geen kindje dat geen kans van slagen had. Je verliest jullie kindje, waarover je al hebt lopen fantaseren en wat in jouw beleving gewoon gezond was. Heel veel sterkte meis... Ook voor je vriend/man