Hoi, Nu 40 dagen na mijn miskraam ben ik dan weer ongesteld. Ik voelde het een beetje aankomen en heb net de tampontest gedaan en er zat idd wat bloed aan. (Dacht eigenlijk dat ik weer zwanger was omdat ik dus een paar keer getest had en die waren; negatief-positief(??!!)-negatief.) Ben best wel een beetje down....want ik sta er zo bij stil nu dat ik zonder die miskraam echt een buikje had gehad nu... Ik zit nu heel erg te huilen...heb me heel lang heel sterk gehouden en nu heb ik echt een ontlading ofzo Ik heb wel een vraag aan jullie... Ook al komt het bloed er nog niet echt "uitlopen" maar was het alleen nog maar te zien aan de tampon....kan ik nu wel mijn cyclus gaan berekenen vanaf deze dag?? En was het nou in principe bij iedereen zo dat de eisprong na 14 dagen is? Ik heb het allemaal wel hier en daar gelezen, maar ben een beetje in de war en vertrouw mezelf even niet op wat ik nu heb gesnapt Ben heel blij dat jullie er zijn. Thanks
Jeetje wat lastig voor je dit. Ik zou het even aankijken of de menstruatie doorzet. Als dit zo is zou ik het als eerste datum rekenen. In principe heb je 14 dagen voor je volgende menstruatie je eisprong. Wanneer je een regelmatige cyclus hebt is dit dus ook 14 dagen na de eerste dag van deze menstruatie, maar bij een onregelmatige cyclus zal je het pas achteraf zeker weten. Een beetje een gek praatje misschien, maar aan je afscheiding kun je ook merken of je eisprong komt. Ik weet niet precies hoe het zat, maar volgens mij heb je de dag voor je eisprong meer afscheiding en ook wat dikkere afscheiding. Eerder in je cyclus is het wat wateriger en voor je eisprong wat draderiger. Zo heb ik het eens gelezen. Heel veel sterkte!
He Evon, Balen dat je weer ongi geworden bent. Het hoeft niet persé dat je na 14 dgn een eisprong hebt, dit is zeg maar een richtlijn. Je kunt het idd aan je afscheiding zien of je een eisprong hebt. Je kunt je cyclus berekenen vanaf de dag dat je helder bloedverlies hebt. Ik weet niet of je een regelmatige cyclus hebt, maar zo niet moet je rekening houden met je langste cyclus... Heel veel sterkte en ik begrijp je verdriet en als er wat is....WE WILL BE HERE !
bedankt voor jullie antwoorden ...ben weer wat wijzer geworden. het is inmiddels helderrood bloedverlies dus ik zal vanaf vandaag rekenen. Weet niet hoe mijn cyclus in elkaar zat voor de miskraam dus ik ga dan uit van een wat langere. We gaan vanaf volgende week gewoon iedere dag klussen... ben ook weer een beetje rustiger, voel me wel raar, maar we gaan met frisse moed aan deze ronde beginnen!
Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt hoor... Jammer, maar ik hoop dat je de volgende ronde meer geluk heb!! Succes
Voor jou vervelend dat je ongi bent geworden. Maar idd, nu kun je weer verder met de volgende ronde. Ik hoop dan ook dat die ronde je veel goeds brengt. Ben een tikkie jaloers op je, want ik ben na 50 dagen nog steeds niet ongi. Wel steeds bruine afscheiding, maar dat is het ook. Veel succes met alles, liefs Hope
Hey Hope, wat rot voor je dat je al zo lang aan het wachten bent...50 dagen is echt al lang en hoop echt dat het snel een keer komt of dat er op z'n minst iets aan gedaan wordt door de gyn. Zeker omdat je ook al zo lang bruinverlies hebt. Tis gewoon kl*te dat je na een mk ook nog dit erachter aan krijgt Echt hoor.....alsmaar wachten en wachten...wat moet dat rot zijn voor je.. Ik wou soms dat ik kon toveren.... Sterkte!! En bedankt voor je berichtje....ook @chiesa
Dankje Evon. Wachten is steeds het probleem geweest. Het overheerst de laatste tijd m`n leven. Eerst wachten op je NOD, wachten tot je zwanger bent, dan wachten op je 1e afspraak met je VK, dan de miskraam, en nu wachten op m`n ongi en daarna weer opnieuw wachten om zwanger te raken. Maar ik denk dat je dat wel herkent. Dat zou wat zijn als je kon toveren. Dan houdt ik me aanbevolen.
Hey! Bijna 4 weken later na mijn vorige menstruatie en het is zover....ik heb net 3(!!) testjes gedaan ....Ik ben weer zwanger!!!!!!!!! Het was wel een vrij korte cyclus blijkbaar dan ik eerst dacht, omdat het al te zien is.. Pff...dat van die cyclussen snap ik gewoon ff niet meer... Natuurlijk ben ik heel erg blij maar ik voel me wel heel anders blij als de vorige keer, heel voorzichtig zeg maar. Logisch natuurlijk . Ik ben ook een beetje in de war, ik weet dat ik vertrouwen moet hebben in mijn lichaam maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik moest net naar de wc..en het begon gelijk alweer..zenuwen dat ik bloed zie. Maar ik ga heel erg mijn best doen om positief te zijn de komende tijd! Ik wil ook gewoon genieten en niet piekeren Meiden, ik hoop dat ik van jullie ook binnenkort goed nieuws krijg Liefs!
Misschien een beetje ongepast om het hier te melden....sorry maar deel het wel graag met jullie...hopelijk geeft het wat moed!
Je hoeft geen sorry te zeggen, we delen hier lief en leed met elkaar. En dit is toch goed nieuws, hopelijk komen wij jou snel na.... Liefs Hope
Van harte!! En tuurlijk hoef je geen sorry te zeggen. Ik heb liever dat er weer iemand vertelt dat ie zwanger is dan dat iemand erbij komt omdat ze een miskraam heeft gehad. Wat je al zegt, het is juist hoopgevend...