Morgen heb ik mijn 20 weken echo maar ik durf niet! Ik ben zo bang.... Ik ben nu 21 weken. Ik heb een klein buikje (zelfs in bikini zagen mensen in de 1e instantie niet dat ik zwanger ben, terwijl ik toch een maatje 36 ben normaal) en ik heb (volgens mij) nog steeds de baby niet gevoeld! Ik heb wel symptomen... moe... grotere borsten....etc Straks horen we geen hartje meer! Wat denken jullie?
Wat ik denk? Dat je gewoon (net als alle andere moeders) bang bent voor dit soort dingen. Ik was tussen de echo's ook steeds bang dat de baby zomaar floep zou zijn verdwenen. Met m'n eerste voelde ik pas bij 22 weken leven. Er zijn heeeeel veel mama's met kleine buikjes. En ik denk, als je geen buikpijn of bloedverlies hebt gehad, dat die kleine daar nu gewoon lekker ligt te spartelen hoor. Heel veel succes morgen hoor! En niet vergeten te genieten want het is zooooow mooi en duidelijk!
K heb maandag mn 20 weken echo en ben vandaag 21 weekjes en heb de kleine volgens mij nog maar 1 keer gevoeld en verder niet...heb wel een buik sinds paar weekjes. Nou succes meid het is vast allemaal goed!
je kunt ook gewoon naar binnen dragen dit zie je veel vaker hoor neit iederen heeft een voetbal aan de voorkant (of meer) mijn schoonzussie bijv die had de eerste ook helemaal aan de binnenkant en had dus ook op laatst icheas. dit kwam omdat kleine op rugspieren duwde. maar goed het is dusecht niet erg dat je hetn iet goed ziet. en ok dit voelen helemaal bi jde eerste kan dit tijd duren. je kunt ook nog eens de placenta voor hebben dan baby helemaal binnen in nou dan kun je wel nagaan dat je die niet zo snel voelt. dus geen zorgen en geniet van het beeld.
Ik denk ook dat het normaal is dat je druk maakt hoor. En de grootte van je buik zegt echt helemaal niks. Ik heb mijn vorige zwangerschap ook de gehele tijd een kleine buik gehad, met 20 weken zag je het ook nog niet bij mij. Succes meid!
het wordt vast een mooie echo! ik ken op het moment 3 zwangeren van rond de 20 weken, en bij 2 van hen (alletwee slank) zie je nauwelijks dat ze zwanger zijn. Dus da's normaal. Zelf voelde ik de eerste ook pas heel laat, daar ben ik toen ook heel onzeker over geweest. Maar alles was en is goed hoor! (bij mij lag inderdaad wel de placenta aan de voorkant; maar ik vond het ook gewoon lastig om te weten of bepaalde rommel-gevoelens nou mijn darmen waren of de baby) Hopelijk is alles goed op de echo!
Zenuwen zijn normaal hoor. Ik heb veel echo's en toch vind ik het iedere keer weer erg spannend. Denk dat dat er ook een beetje bij hoort. We zijn gewoon nu al erg bezorgd om onze kleintjes. Ik heb mijn 20 weken echo over 2 weken en ook al heb ik ze maandag nog gezien, toch maak ik me er nu al wat zorgen over. Vandaag heb je hem al! Laat het maar lekker over je heen komen en geniet er ook van dat je een half uur naar je kleintje mag kijken. Dat ben ik ook van plan... Laat je weten hoe het was?
ik was ook heel erg bang met de 20 weken echo. mijn man werd echt gek van me, zei en als het goed is. alle moeders hebben dat, dus je mag wel bang zijn, maar het komt allemaal goed hoor. en je krijgt ook een mooie echo erbij en je ziet je beebje weer. en dan misschien krijg je het geslacht nog te horen. denk maar aan alle mooie dingen.
ik ben bij elke echo zenuwachtig Maar inderdaad, als je geen bloedverlies ed hebt gehad, hoef je je denk ik nergens zorgen om te maken. gewoon lekker genieten! Laat je wat weten als je geweest bent? Succes!
He Mazz, Het is heel normaal hoor dat je bang bent. Ik was ook ZO ONTZETTEND bang. pffffffffffff. Dus het hoort er een beetje bij. Dat je geen buikje hebt, wil helemaal niks zeggen. Bij sommige mensen zie je het heel snel en bij anderen helemaal niet. je ziet zo je kindje weer en kunt lekker 20 minuten naar hem/haar kijken. Laat je even weten hoe het is gegaan?
Hallo, Ik snap wel dat je wat angstig bent, maar denk dat dit helemaal voor niets nodig is. Die buik zegt echt niets: ik was deze week nog aan het praten met iemand die toen ze bijna moest bevallen de vraag kreeg of ze mssch zwanger was . Ik heb zelf ook steeds wat schrik voor de echo, maar in mn binnenste weet ik dat het goed zal zijn. Je moet gewoon vertrouwen hebben in je kleintje en in je eigen lichaam denk ik. Laat je weten hoe het geweest is? Veel succes!
oooww aawwhhh ik ken dat heel goed hoor. dat had ik ook toen ik de 20 weken echo had. ik voelde de baby wel maar ik was toch heel erg bang dat ze iets ontdekten dat niet goed was. en een klein buikje wilt niks zeggen hoor... en wie weet heb je de baby wel gevoeld maar weet je het niet eens dat kan ook heel goed. dat had ik ook. de verloskundige voelde de baby zelfs toen hij tegen de doptone trapte maar ik..ik voelde helemaal niks. kan ook liggen aan dat je placenta aan de voorkant ligt. Maak je niet druk geniet van je echo want het is zo voorbij (althans.. ik stond na 15 min weer buiten)
Dank jullie wel voor de geruststelling, ik had er wel wat aan. alles was godzijdank goed! En.... het is een meisje. Ik kan nu echt genieten
Super meid dat alles goed was. Ik snap wel dat je ongerust was. Ik was ook zenuwachtig voor de echo. Bang dat er wat mis zou zijn met ons meisje. Alles was goed gelukkig! Onzeker zijn is heelnormaal hoor in je zwangerschap!