hoi meiden! ik werk op een naschoolse opvang ik ging vanmiddag crackers met ze eten ze mochten kiezen tussen smeerworst of smeerkaas, nu heb ik met me stomme kop helemaal niet bij nagedacht gewoon 6 of mischien wel 7 crackers met smeerworst naar binnen gewerkt! nu op weg naar huis in de auto bedacht ik me ineens dat ik niet teveel vitamine a mag voel me er nu zo rot over zou het kwaad kunnen? ik moet zeggen eet het anders gewoon echt nooit dus snap ook niet dat ik zo stom kon zijn :x
Als dit eenmalig is kan dat echt geen kwaad. Op een cracker zit niet veel gesmeerd over het algemeen. En daarbij eet je het verder niet. Dus maak je niet te druk, het kan echt geen kwaad! (maar niet meer doen he teveel eten )
meid, probeer je niet druk te maken Zolang je dit niet iedere dag doet kan dit echt geen kwaad hoor!!
je mag 20 gram leverworst hebben op een dag, dus maak je niet druk, want denk niet dat je dat binnen gehad heb.
En dan nog gaat het om lange periodes waarin je dat gegeten hebt! Een dag wat meer kan echt geen kwaad hoor!
bedankt voor jullie reacties ik ben gerust gesteld... het ging er ook meer om dat ik er helemaal niet bij na had gedacht toen ik het eet dat vond ik gewoon stom van me..
idd je mag het elke dag hebben hoor smeerworst! Niet teveel natuurlijk aantal jaren geleden zeiden ze dat het helemaal niet mocht. En toen bleek uit onderzoek dat vrouwen dan toch echt vit A tekort kwamen en de baby ook. Vandaar dat ze het weer veranderd hebben en dat je dus wel smeerworst mag hebben ( met mate )