bang!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sofie21, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie21

sofie21 Actief lid

25 jan 2010
    301
    0
    0
    hallo allemaal,
    ik zit niet zo vaak hier achter maar wil toch even me verhaal kwijt
    wij zijn bezig met een kindje ben gestopt met de pil in januarie 2010..
    het is alleen zo vervelend dat ik zo onregelmatig ongesteld ben ik was januarie en februarie keurig op tijd alleen het begon in maart toen was ik een week overtijd en ga zo maar door alleen nu ben ik al 3 maanden niet meer ongesteld geweest 2 zwangerschapstesten gedaan allebij negatief
    ben vanmorgen bij de ha geweest en moet morgen naar het ziekenhuis voor een echo.. ben alleen zo bang en ok bang dat ik geen kinderen kan krijgen zoo dit lucht wel even... ik hou jullie op de hoogte na de echo

groetjes sofie

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Meis spannend morgen die echo... hopelijk ziet alles er netjes uit en kunnen ze je met een pilletje helpen..
    3 maanden geen onig lijkt me wel frustrerend namelijk.
    De echo zelf hoef je niet bang voor te zijn...
    Ik kan het aantal echo's dat ik heb gehad niet meer op 2 handen tellen, en mij is het tot nu toe erg mee gevallen.

De angst dat je helemaal geen kinderen kan krijgen, tja ik denk dat een groot deel hier je angst wel begrijpt (inclusief mijzelf)

Hopelijk stelt de echo je morgen gerust.

3. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Oh meid, wat vreselijk spannend en ik kan het me zo goed voorstellen dat je bang bent! (Ik ken het zelf ook wel een beetje, maar dat is meer omdat het maand na maand niet lukt)

Ik heb zelf na het stoppen met de pil bijna 4 maanden geen ongi gehad, maar dan ook meteen daarna, dus het is niet hetzelfde.. Intussen heb ik wel een redelijk regelmatige cyclus, ik hoop dat het bij jou ook zoiets is! (Daarnaast hadden wij toen nog geen kinderwens, dus heb je er een stuk minder last van)

Heel veel sterkte met die echo en ik hoop dat je ons snel goed nieuws kunt melden! :)

4. Israe

Israe Niet meer actief

Vervelend joh, maar fijn dat je al meteen in het ziekenhuis terecht kan voor een echo. Hoop voor je dat alles goed zit of dat je in ieder geval weet waar je aan toe bent!
    En tegenwoordig kunnen ze zoveel...er zijn heel veel mogelijkheden om je te 'helpen' zwanger te worden mocht er iets mis zijn.

Die angst dat je misschien moeilijk kinderen kan krijgen is heeeel herkenbaar. Ik zit nu in ronde zeven en vrees af en toe ook het ergste!:$ Je weet dat een jaar erover doen vrij normaal is...maar na maanden slaat de angst toch toe;)

Veel succes!

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

kan me voorstellen dat je bang bent voor de uitslag. ik hoop dat het mee mag vallen en dat het blijkt dat je cyclus even van slag is. heel veel sterkte morgen!

6. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hoi,

Ik hoop voor je dat de echo mee is gevallen en dat de uitslag goed is!

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik hoop dat de echo mee is gevallen en dat je nu duidelijkheid hebt! Laat je het hier nog wel even weten? Succes meis!

8. Lullaby

Lullaby Lid

24 jul 2010
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sofie, ik hoop dat het allemaal meegevallen is!

Deel Deze Pagina