Hoi meiden, In het afgelopen jaar na het stoppen met de pil is mijn lichaam behoorlijk veranderd. Ik ben niet anders gaan eten dan de jaren daarvoor, maar ben toch bijna tien kilo zwaarder geworden in die korte tijd. Baal er best van. Kan geen één broek meer aan die ik in de kast heb!!! Loop wel bij een dieetiste. Die zegt dat het er zeker mee te maken kan hebben. Omdat je hele hormoonhuishouding veranderd!!! Vind het niet echt geslaagd...........:x
Ja dat hoor ik ook vaak, maar bij mij is het echt niet zo. Was het maar zo. Het zit me de laatste dagen een beetje dwars, dus klets lekker hier van me af. En misschien dat er meiden zijn die het ook hebben. Daar ga ik vanuit......
ik heb het ook hoor. ik kan het qua gewicht wel hebben, maar alles gaat rond buik en heupen zitten. gevolg: een gescheurde broek, 2 die ik niet meer pas en nog wat rokken waar ik niet meer in kan denk er nu gewoon wat om met eten (kon altijd ALLES eten zonder aan te komen). hopen dat het niet nog erger gaat worden..
Ok, ja ik heb nu echt wel overgewicht. Iedereen zegt nou je zou het niet zeggen, maar het zit idd rond je buik en heupen en daardoor pas je niks meer. Afvallen gaat moeizaam. Er gaat amper wat af!!!
Ben je ook aangekomen toen je begon met de pil dan? Misschien dat je lichaam gewoon heel erg reageert om die hormoonverandering. Ik ga in september stoppen met de pil dus ben benieuwd hoe het met mij gaat.. Toen ik op mn 15e met de pil begon ben ik verder niet aangekomen ofso, nergens last van gehad..
Nee eigenlijk niet aangekomen toen ik eraan begonnen ben. Ik was toen 15 en was zo een dun sprietje. Was een intensief paardrijdster. Toen ik daar op me 17de mee stopte toen vloog het er wel aan ineens. Ik wens jullie meiden die nog gaan beginnen of net begonnen zijn veel succes. Ik ben alweer ruim een jaar verder.
Hoi allemaal, ik ben sinds 8 juli gestopt met de pil en ik ben een paar kg kwijt, zeker niet aangekomen!
Ja, dit probleem heb ik ook gehad! Na het stoppen van de pil een paar kilo er bij... en na mijn miskraam van vorig jaar is het helemaal erg! Zeker 10 kilo aangekomen. Loop nu ook bij een diëtiste, maar omdat dit moet van mijn ferititeits arts, nu dus hopen dat ik het erg snel afkrijg...
Hoi G89, Jeetje ook al een tijd bezig. Ik hoop dat je af zult vallen. Ik loop ook bij een dietiste. Het lukt me gewoon niet. Terwijl het voorheen er best makkelijk vanaf ging!!!
Tja, bekend probleem!!!!!!!!!!! Nadat ik gestopt ben met de pil ben ik ook aangekomen. Hoeveel weet ik niet, ik ben niet heel goed bevriend met mijn weegschaal Ik merk het aan mijn kleding, zit net ff iets te strak. Maar ja, aan de pil gaan doe ik voorlopig niet Liefs
Ja, hier ook hetzelfde probleem, totale kilo vallen nog mee, sinds het stoppen met de pil in maart zo'n 3 kg, Wel flink toegenomen in cm in de buikstreek Lijkt nu al wel zwanger... terwijl ik het helaas nog niet ben. Heb ook meer last van me maag,veel sneller last van oprispingen en sneller vol van eten..
De weegschaal is idd niet me beste vriend. Schrijf nu elke dag op wat ik eet. Dan krijg je duidelijker beeld. En de verkeerde dingen schrijf je liever niet op, dus die eet ik ook niet. Helpt tot nu toe wel hoor!! Moet de volgende keer bij de dietist het boekje meenemen waar ik het in bij hou. Vanmorgen werd ik al iets vrolijker van de weegschaal.....
Ik kan er wel een beetje over meepraten. Ben sinds maart gestopt met de pil en sindsdien ook aangekomen. Maar ik ben daarbij ook constant misselijk (niet zwanger). Ik ben bij iedere verandering van pil ook aangekomen. Dus ben benieiuwd of ik het nu uiteindelijk kwijt kan raken..