Durf haast niet meer te hopen maar....

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Jane1981, Mar 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Vorige week mijn ei gehad (als de calculatie+ovutest klopt).

Sinds paar dagen last van een wat moeilijkere stoelgang en vaker, vermoeider en o zo chago en emotioneel en meer afscheiding.
    Sinds vandaag krampjes onder in mijn buik/lies rommelende darmen, winderigheid(sorry) last van mijn ogen, vaker plassen en o zo ontzettend moe (.)(.) voelen erg gespannen en 3d landkaart aan aders.
    Ik moet nog 7 dagen voor menstruatie dus te vroeg voor een test.
    Wil mezelf ook niet gek maken maar wie herkent dit?

2. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

Dec 30, 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    jeetje klinkt als: .........:)

ik herken dit dus niet omdat ik zelf ook afwacht maar ik zou mooi gaan testen over een week ( nu te vroeg denk ik) want deze verschijnselen zijn wel heeeel duidelijk.

3. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

Jan 16, 2008
    2,325
    0
    36
    Twentuh

Dat had ik bij de tweede ook 7 dagen voor nod,
    ik dacht nog nee dat kan toch niet..........Dus wel heb de volgende ochtend een test gedaan en harstikke zwanger :D
    Was bij de derde trouwens weer niet pas 1 dag voor nod hahaha zo zie je maar weer wat een verschil.

Ben benieuwd..............s6 ;)

4. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Ik herken het helemaal :D

Als ik terug denkt voelde ik me ook al zo voordat ik wist dat ik zwanger was!!!

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    pff ik hoop t zo, gister weer van die ontzettend vage krampen, hoe leg ik dit netjes uit, ehm begon van binnen bij baarmoedermond en trok volledig door naar achter maar echt van binnen alsof t samentrok en mijn buik 2 dagen enorm gezwollen en nu alleen nog maar onder bol wat normaal plat is en als ik me buik intrek blijft t bol....
    Ik hoop t zo dat eindelijk raak is en blijft plakken...
    Zou t ons ooit nog gegund zijn na ons vlindertje Stefanie na ruim 10 jaar?

6. Iefie

Iefie Niet meer actief

Ik herken het ook, al had ik het toen niet zo erg door. Ik was wel de hele week al erg emotioneel, maar pas op de dag van mijn NOD had ik een gevoel van...zou 't??
    Je kunt nu helaas niet anders doen dan afwachten, hoe lastig dat ook is..ik hoop dat je over 5 dagen mooi nieuws hebt! Ik duim voor je.

7. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Nou nog niet getest, de vage klachten zijn nu weg behalve dat ik zo ontzettend chago ben en vreemde trek, knakworsten met zoete mosterd (duitsland) en mayo :(
    Best wel vreemd herken mezelf eigenlijk niet eens met mijn humeur maar manlief heeft t er maar zwaar mee....

Share This Page