snap mijn lichaam niet meer...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door pjpj, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pjpj

pjpj Actief lid

31 jan 2011
    236
    0
    0
    brabant
    #1 pjpj, 30 okt 2011
    Laatst bewerkt: 30 okt 2011
    hoi,

ik hoop dat jullie mij antwoorden of advies kunnen geven. ik snap mijn lichaam niet meer. wij zijn al bijna een jaar bezig en heb in maart misschien een miskraam gehad weten ze niet zeker.
    nu dacht ik dat het deze maand raak was mijn ei gevoeld links en geklust op die dag en dagen ervoor. niet iedere dag maar wel genoeg denk ik. heb ook veel klachten steekjes links in mijn onderbuik bij lies, soort onig spierpijn gevoel in mijn buik, heel erg moe, last van mijn borsten pijn en jeuk, last van onderrug, beetje opgezette buik broekzit in de weg zeg maar, rare eetlust, misselijk vooral s avonds, maagzuur, heb het koud en als ik te druk ben merk ik dat ik vaker steekjes krijg. dus ik zag het vol goede moed tegenmoet. ik moest op donderdag of vrijdag ongi worden maar had op dinsdag heer raar waterig bloed bij afvegen dacht dat kan maar was ook meteen weer weg volgende dag woensdag beetje bruin afscheiding maar ook niet veel donderdag s avonds beetje bloed verlies maar veel lichter als normaal maar wel veel en ook slijmerig. vrijdagochtend het zelfde maar ben wel anders ongi als normaal dus vond het echt raar alleen maar slijmerig bloed erg licht van kleur en geen ofbijna geen propjes wat ik normaal wel heb. vrijdagmiddag was het al bijna over en zaterdag beetje afscheiding en verder helemaal niets meer dus herkende het helemaal niet. nu is het geval dat ik dacht dat dus mijn ongi was ja anders dan anders dus maar goed kan dacht ik maar mijn verschijnselen zijn gebleven steekjes licks onderbuik bij mijn lies en de andere ook. ook zijn mijn tepels groter en de tepelring (dat rode) ook groter en zitten wat opgezette builtjes op erg gevoelig en er komt wit spul uit mijn tepels borsten zijn hard. ik snap mijn lichaam dus niet meer..!!!

weten jullie wat dit kan zijn en hebben jullie hier ervaring mee???
    kan ik toch nog zwanger zijn en is die bloeding iets anders??

hoop dat jullie mij kunnen helpen

gr pjpj

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Je kan zeker zwanger zijn! Ik kan heel goed begrijpen na zo lang proberen en teleurgesteld worden dat je je vertrouwen in je lichaam een beetje verliest maar wacht nog even af! Het zou een innestelings bloeding kunnen zijn geweest. Wanneer had je ongesteld moeten worden? wacht die dag af en doe dan een test!

Imke

3. pjpj

pjpj Actief lid

31 jan 2011
    236
    0
    0
    brabant
    ik had die vrijdag ongi moeten worden maar heb vaker gehoord dat je rond die tijd ook een bloeding van de innesteling kan krijgen maar kan dat dan een dag zijn en redelijk veel bloed? dacht altijd maar een paar druppels.... dacht dat het misschien anders een pseudo-menstruatie kan dat ook??

en kun je dat het best nog wachten met testen?
    wat moet ik doen als de testen negatief zijn maar de verschijnselen blijven?

vandaag weer steekjes gehad enz snap mijn lichaam echt niet...

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

doe eerst maar eens een test, dan weet je meer.

Mirjam

Deel Deze Pagina