Moet even mijn hart luchten

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Nataly, Apr 6, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nataly

Nataly Actief lid

Jul 4, 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hai allemaal,

Ik heb gisteren een kutdag gehad. Beter kan ik het niet omschrijven.

Mijn overbuurvrouw is gisteren bevallen van een gezonde zoon en daar hebben wij en de buren gisterenavond een ooievaar opgehangen en vervolgens kwam een uur later mijn schoonzusje en haar man vertellen dat zij 10 weken zwanger is van de tweede.

En ik..............ik ben ongesteld en zit nu in ronde 16. Niet dat ik het hen niet gun en niet blij voor ze ben maar ik was wel heel erg verdrietig waarom het bij ons dan niet wil lukken.

We zitten nu in de MMM, zaad van vriend is goed, mijn inwendige echo was ook goed en ik krijg aankomende donderdag een HSG onderzoek.

Moest even mijn hart luchten.

Veel liefs
    Nataly

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    sterkte meid.. blijft altijd moeilijk al die zwangere om je heen

3. Dushi

Dushi Niet meer actief

Dat valt rauw op je dak dan.

Een flink potje janken lucht altijd wel op.
    Onthoud wel: het is onbegrepen en niet onmogelijk he. Ondanks dat het allemaal niet vanzelf wil lukken, wil niet zeggen dat het ook niet kan. Wie weet raak je spontaan zwanger na je HSG.
    Ze zeiden tegen mij: dat doorspoelen wil best nog wel eens positief werken hoor! Ik wist alleen dat we slechte zwemmers hadden, maar heb vriendelijk naar d'r geknikt.

Sterkte meis.

Liefs,
    Danielle

4. Nataly

Nataly Actief lid

Jul 4, 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Dat potje janken heb ik ook wel gedaan, en hoe!

Ik weet ook wel dat het nog lang niet onmogelijk is en dat we nog maar net met onderzoeken begonnen zijn.

Mijn schoonzusje weet dat we bezig zijn en ook dat het nog niet zo wil lukken dus zij vond het wel moeilijk om het ons te vertellen omdat hen bij hen wel allemaal snel gaat, de eerste na 3 maanden en nu dus na 4 maanden zwanger.

Ik moet gewoon accepteren dat het bij iedereen anders is maar dat is op dit moment even moeilijk.

Moet het gewoon even verwerken en daarna kan ik lekker met haar meeleven en meegenieten.

Tuurlijk blijf ik hoop houden.

Veel liefs
    Nataly

5. daan75

daan75 Actief lid

Aug 7, 2006
    373
    0
    0
    randstad
    zo herkenbaar en je gevoelens gewoon lekker laten gaan hoor.
    Toen mijn vriendin kwam vertellen dat ze zwanger was, hebben we samen zitten janken...
    dat kleine beetje 'jaloezie' dat is hartstikke normaal en helemaal niet erg.
    Je gunt het een ander, en zeker familie, net zo erg, maar jezelf toch nog wel het meest.

liefs,
    Daan

6. elle

elle Actief lid

Inderdaad heel herkenbaar. Soms komt de een na de ander bij je om het grote nieuws te vertellen.
    En dan probeer je je altijd groot te houden, maar van binnen...
    Fijn dat je je hart even bent komen luchten, hier kun je alles kwijt.

7. Nataly

Nataly Actief lid

Jul 4, 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Wat jij zegt Daan 75 omvat alles.

Je gunt het een ander, en zeker familie, net zo erg, maar jezelf toch nog wel het meest.

Een directe collga en een vriendin zijn ook bezig voor een tweede. Beiden waren voor de eerste ook binnen een half jaar zwanger. Ben benieuwd of ik hen wel voor zal zijn. En....hoe ik zal reageren mocht het niet zo zijn!

Ben nog even bij mijn schoonzusje lang geweest en zij snapt mij heel goed en samen hebben hebben we er goed over gepraat..

Het gaat nu ook wat beter maar goed...........ooit komt er een dag dat wij het goede nieuws mogen vertellen.

Toch fijn dat je hier je hart kunt luchten omdat we allemaal hetzelfde voelen. Bedankt.

Veel liefs
    Nataly

8. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Nataly,

Ook ik snap je heel goed. Mijn zusje is nu ook ruim 6 maanden zwanger en ik had zo graag mijn ouders als eerste opa en oma gemaakt. Daarbij ook heel veel vrienden zwanger of net bevallen.

Maar waar ik me nu druk om maak is om al die vriendinnen die (zeggen ze) er nog niet actief mee bezig zijn. Stel nou dat die opeens 'voorpiepen' nu wij al een jaar bezig zijn.......
    Lijkt me zo moeilijk.

Maar onze beurt komt echt wel.

Succes volgende week met je HSG.

groetjes Olga

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,192
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Hoi Nataly,

Ik kan me heel goed voorstellen dat dit je verdrietig maakt, maar onthoudt dat jouw/jullie tijd ook nog wel komt. Wij zijn ook inmiddels in ronde 19 belandt en ook mijn schoonzusje is zwanger van de 3e en meerdere mensen om ons heen en dan denk ik ook wel eens waarom wij niet? Maar ik probeer positief te blijven en te denken onze tijd komt ook.

Veel succes met zwanger worden en hopelijk ben je het lekker snel.

Gr vruchtje

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    blijft altijd moeilijk meid.. ik krijg vandaag ook kinderen over de vloer waaronder baby's. heel leuk maar drukt je wel met je neus op de feiten.

Succes en kop op !

Liefs kaatje

11. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik zie dat je deze 2 keer hebt, ik zet deze op slot.

groetjes

Share This Page