'bandenpijn' voor NOD?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door AnnieF, 13 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnieF

AnnieF Actief lid

7 sep 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

(ik had dit in een andere categorie geplaatst, maar het past beter hier)
    Even een vraagje. Dit is pas onze 1e ronde voor een 3e kindje, maar ik heb symptomen waarvan ik denk....?!
    We zouden het rustig aan doen, niet teveel op een zwangerschap focussen, maar gewoon z'n beloop laten gaan.
    Mijn NOD is pas volgende week, maar ik heb nu al last van 'bandenpijn'. Dit herken ik ook van m'n 2e zwangerschap. Met niezen, hoesten, hard van de fiets afspringen, maar ook als ik op de fiets zit. Ik voel het dan gewoon...
    Hebben andere meiden hier ook ervaring mee? Het lijkt me zo vroeg, al voor je NOD?
    Bij mijn andere 2 kindjes overigens ook 1e en 2e ronde zwanger geraakt, dus wat dat betreft zou dát me niet eens verbazen, (wel heel dankbaar voor zijn!!) maar meer het feit dat ik hier al last van heb voor NOD!

Ik ben benieuwd....

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tja alles kan natuurlijk. De meeste zullen zeggen dat het nog te vroeg is, maar er zijn ook genoeg berichten waar het wel zo bleek te zijn. Je baarmoeder begint met werken natuurlijk (mits je zwanger bent) dus alles is mogelijk.

3. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Ja hoor, heb ik ook gehad! Het kan wel degelijk!

4. mella123

mella123 Lid

23 jul 2013
    38
    0
    0
    ik had t ook!
    niezen deed echt zeer, een soort steek in mn buik
    had het nog nooit meegemaakt, verder had ik die 1e weken nog geen klachten..

5. AnnieF

AnnieF Actief lid

7 sep 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reactie!
    Het kán dus wel....nou we zullen zien! Kan over een weekje testen dus afwachten maar...!!
    Kvind wel bizar dat je zoiets al voelt vóórdat je weet dat je zwanger bent a.d.h. een test!

6. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Ik ook! Voel het met fietsen, met omdraaien in bed, met zijdelings draaien! Bizar he? Ik vond dat het ook beslist niet kon voor NOD, maar ... ehm.. blijkbaar wel dus, want ik ben zwanger :)

7. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Nog even een vraagje daarover: hoezo groeit de baarmoeder dan trouwens? Het embryo is toch nog op celniveau zo klein, zodat je baarmoeder toch nog helemaal niet hoeft te groeien?

8. AnnieF

AnnieF Actief lid

7 sep 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zouzograag wat gaaf! Gefeliciteerd!
    Wist jij ook door die bandenpijn dat je zwanger was?
    Vanaf wanneer had jij het?
    En wanneer heb jij getest? Gewoon op NOD of al eerder?
    Ik zou het liefst al een testje willen proberen, heb van die bandenpijn
    nog steeds last en vanmiddag zelfs zomaar opeens flauw gevallen...
    2x eerder gehad in m'n leven....
    Maar ook van dat weer: kan dat zo vroeg in je zwangerschap al?

9. Shaneenee

Shaneenee Lid

9 jun 2012
    94
    0
    0
    Ik had vanaf paar dagen na mijn eisprong pijn zeurende "pijn" in mijn liezen nu 5 weken zwanger en nog steeds zeurende pijjn! Mijn moeder zegt dit bandenpijn is en toen ze zwanger was van mij was dit ook haar eerste symptoom ! :):)

10. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Had het bij mijn 3e.
    Ik wist door temperaturen wanneer eisprong was geweest en vanaf 9 dpo (5 dgn voor NOD) had ik die typische steken in liezen bij hoesten, bepaalde (abrupte) bewegingen, etc. Ik herkende het ook duidelijk als bandenpijn van vorige zwangerschappen en ik vroeg me ook af of dat überhaupt wel kon zo vroeg... Kreeg overigens ook menstruatiekrampen, terwijl ik die normaal echt NOOIT voor NOD had. Paar dagen later duidelijk positieve test in handen en ben nog lange tijd last blijven houden van mijn banden ;)...

Veel succes!

11. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Had het ook hoor! Week na ovulatie al, branderige liezen en later ook felle steken in liezen. Herkende het ook meteen van de zwangerschap van m'n dochter! En duizelig worden tot flauwvallen aan toe kan ook vroeg in de zwangerschap, komt meestal door een vrij plotselinge bloeddrukdaling. Was bij m'n dochter rond een week of 4.5 à 5 ook erg duizelig. Deze zwangerschap valt t tot nu toe wel mee.

12. AnnieF

AnnieF Actief lid

7 sep 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties... nu vind ik het helemaal spannend worden!
    Nog even geduld opbrengen tot ik kan testen....

13. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Dit was bij mijn jongste hét symptoom waarin ik wist dat ik zwanger was. Ruim een week voor de NOD zelfs. Ik herkende het gewoon, en ik heb dat buiten zwangerschap nooit gehad.

Succes met afwachten!

14. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    Ik had het ook bij mn 2e hoor. Lange tijd geduurd maar bij onze 2e ICSI poging was het raak hoor en ik had een heel goed gevoel door de bandenpijn. Dit herkende ik wel van mn eerste zwangerschap, maar toen was ik veel verder! Dus het kan echt.
    Succes!

15. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Hier nu weer, bandenpijn voor NOD en zwanger :)

Deel Deze Pagina