hallo allemaal, ik heb een dochtertje van 1 jaar en een dochtertje van 3 maanden (2 juni). Mijn jongste dochtertje is 3 maanden te vroeg geboren (1 september uitgerekend), ze ligt weer in het ziekenhuis omdat ze nog erg zwak is, ik zoek haar elke dag op en buidel ieder moment wanneer het kan, alleen ben ik bang dat ze op een moment of manier in een keer wegglijd. nu wil ik graag tips of ervaringen om te denken dat ik niet de enige ben. ik lig de gehele nacht te piekeren over dat ik ik de enige ben en ik weet dat het niet zo is want er liggen meer kinderen maar ik kom niet in slaap sinds ze weer in het ziekenhuis ligt (1 week), ook haar zusje huilt veel met de vraag waar haar zusje is. het hele gezin is op dit moment bang om het meisje te verliezen. wie heeft er ervaringen zodat ik misschien wel slaap of iig rust en niet pieker. alvast bedankt
Geen ervaring, wel met ziekenhuis maar niet met een prematuurtje. Hier op het forum is wel een prematuurtjes gedeelte waar je denk ik veel meer herkenning kan krijgen. Hier mag je je verhaal ook doen hoor maar ik denk dat je op dat gedeelte meer herkenning vind en verhalen van anderen. Heel veel sterkte
Excuses, ik kon hem niet vinden, dus ik dacht dan doe ik het hierop maar ik heb er denk ik overheen gelezen. Nogmaals excuses
Hoef je je toch niet voor te excuseren Hier mag je ook je verhaal doen, ook bij baby en dreumes alleen krijg je bij het prematuurtjes gedeelte meer antwoorden en herkenning Heel veel sterkte aan jullie. Ik duim dat alles goed komt