bang

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door cat2, 24 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

Ik ben bang, heel erg bang. Dat is niets nieuws want zolang ik mij kan heugen ben ik bang voor alles wat met dokter en ziekenhuis te maken heeft. Ik heb uiteraard ook een fobie voor naalden.
    Tot nu toe mag ik helemaal niet klagen wat de zwangerschap betreft. Het enige waar ik last van heb is vermoeidheid. Bloeduitslagen, bloeddruk ed tot nu toe goed. Eigenlijk niets aan de hand.

Ik merk wel elke keer als ik op controle kom bij de vk, dan ben ik bang. Mijn bloeddruk tot nu toe goed. Maar ik krijg vaak te horen dat mijn hartslag hoog is. Volgens mij komt dat omdat ik bang ben. Ik heb niet het idee dat ik dit zo 24 uur per dag heb. De vk heeft niet gezegd dat dit erg is of zo. Ook zeggen ze vaak dat het druk is in mijn buik. Eigenlijk vind ik het zielig voor de baby. Dadelijk is ze altijd gestresst omdat ik zo'n zenuwlijder ben. Kan dit kwaad?

omdat suikerziekte in de familie zit krijg ik zo'n test met een drankje. Dat is pas over een paar weken. Hartstikke goed dat ze het doen. Maar dat gaat weer met naalden, dus zie ik er erg tegenop. Ik val nogal eens flauw daardoor. Ik zou de test moeten doen tussen kerst en oud en nieuw. Maar dan eet je toch al gauw meer lekkere dingen dan normaal. Dan valt die test toch veel eerder uit op suikerziekte, of zie ik dat verkeerd? Vorige normale test voor suiker was 5.5 dus was netjes. Heeft iemand hier ervaring mee?

Deel Deze Pagina