Halloooo

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zeemeerminnetje, 6 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeemeerminnetje

6 mrt 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames! Ik ben Zeemeerminnetje :D en ik ga gezellig met jullie meedoen. Ik heb een al kindje, deze was ongepland. Natuurlijk zeer welkom en we zijn stapelverliefd op die kleine, maar ik geef hiermee aan dat ik nog niets weet van wachten op je NOD en dat soort zaken ;).

We gaan nu voor een tweede. 7 februari was de laatste pil. Ik weet niet wanneer mijn eisprong was, maar rond de 25e had ik wel het GEVOEL dat het dan weleens ergens zou kunnen zijn. 3 maart had ik een bloeding, deze duurde 2 dagen. Lichter als een normale menstruatie (donkerbruin) Nu vraag ik mij af of ik dit als menstruatie moet rekenen, of misschien een tussentijdse bloeding? Net begonnen en nu al van slag haha.

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hoi en welkom

Ik heb zelf nooit de pil geslikt dus wat dat betreft kan ik je geen advies geven.
    Je menstruatie is altijd met rood bloed. Soms kan je bruinverlies hebben gedurende je cyclus. Je moet de eerste dag dat je rood bloed verliest aanhouden als dag 1 van je cyclus.
    Succes!

3. Zeemeerminnetje

6 mrt 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nu een tijdje verder en heb af en aan bloedverlies (nouja bruinverlies) gehad. Word een beetje gek van het "ontpillen". Hopelijk snel een duidelijke menstruatie :D.

4. LilithTempestas

LilithTempestas Actief lid

9 mrt 2015
    277
    0
    16
    Vrouw
    Bij sommige vrouwen gaat het ontpillen heel snel, bij anderen weer niet. Dat is echt even afwachten!

Deel Deze Pagina