Na de tandarts moet ik hiervoor bellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joanne92, 27 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Moest gister 2 gaatjes vullen vij de tandarts
    Hij zei ik heb speciale verdoving voor zwangete vrouwen dus ik ging er van uit dat dat zo is en geen probleem is
    Ben nu 28 weken
    Ik ben altijd heel erg gespannen tijdens het boren etc dus voelde mijn meisje hard trappelen wss voelde zij het ookk aan.
    Na 3 uurtjes was mijn verdoving uitgewerkt maar ik heb echt onwijs pijn aan me wang an het trekken
    Mijn meisje was ineens een stuk minder bewegelijk dus maakte me wen beetje zorgen. Gisteravond voelde ik haar weer flink trappen en schuiven
    Alleen sinds gistermiddag voel ik me erg licht in mijn hoofd, ik was ineens onwijs moe en nu nog steeds, vannacht ook wakker geworden van de oorpijn en ik heb steeds lichte buikpijntjes
    Wat denken jullie? En kan dit een nawerking zijn van de verdoving norma heb ik nooit zo'n last van verdovingen by de tandarts

2. Samster

Samster Actief lid

28 okt 2014
    148
    0
    16
    Ik word wel altijd erg moe na de verdoving van de tandarts. De oorpijn zou kunnen komen omdat het een beetje geïrriteerd is door het boren. Ik zou me niet zo druk maken erover. Maar als je het niet vertrouwd en je er zelf geen lekker gevoel bij hebt kan je altijd de vk bellen.

3. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben altijd erg gevoelig voor de verdoving. Wordt er altijd een beetje high van, en erg slaperig..
    Tijdens m'n eerste zwangerschap een gaatje laten boren en heb dubbel zo lang verdooft. Dacht echt dat het niet meer uit ging werken en raakte er ook wel een beetje gestrest van. Dus denk dat het gewoon een bijwerking is van de verdoving.
    Zou als je er te lang last van heb misschien eerder de VK bellen.. Kunnen ze in ieder geval een extra controlr doen om je stress ervan weg te nemen..

4. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Als je last blijft houden van oorpijn/irritatie zou ik de tandarts even opnieuw bellen. Hij zou heel goed de vulling verkeerd hebben kunnen plaatsen waardoor het eronder bijv gaat zitten ontsteken. De vk zou ik niet bellen, zou niet weten wat zij ermee moet. Verdoving is gewoon veilig voor je zwangerschap

5. mgx

mgx Niet meer actief

Verdoving kan geen kwaad. Volgens mij bestaan er ook geen speciale verdovingen voor bij zwangerschappen. Grote kans dat waar je last van hebt ergens anders vandaan komt. Misschien alleen al de spanning dat je überhaupt een verdoving nam?

6. mgx

mgx Niet meer actief

Een ontsteking krijgen door een verkeerde vulling kan trouwens ook niet, als er een ontsteking zou komen dan zou die al op het moment van het vullen aan het woekeren zijn

7. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Nee hoor, als er niet goed schoongemaakt is kunnen bacterien die Zich ophopen een ontsteking veroorzaken. Gebeurt helaas nogal vaak en kan je flink pijn van hebben

8. mgx

mgx Niet meer actief

Oh maar dat is iets anders dan wat je hiervoor zei, dat kan inderdaad wel! Maar daar krijg je niet op korte termijn last van dat duurt weer wat langer

Deel Deze Pagina