Hi meiden, Graag jullie advies! Gisteren had ik een positieve ovulatietest (knaller). Omdat deze cyclus m'n ei een paar dagen later is dan normaal hebben we de laatste dagen al veel geklust, namelijk op vrijdag, zaterdag, zondag dinsdag en gisteravond weer! Wat denken jullie, vanavond nog maar een keer er een gezellig avondje van maken? groetjes Roos.
Na de positieve test springt je ei in principe na 24-48 uur, dus ik zou zeker vanavond nog even van de gelegenheid gebruik maken Hoewel gisteravond natuurlijk ook al een goed moment was en zaadcellen in principe wel in leven blijven 2 dagen.
Hier hetzelfde ik zou zeggen maak het gezellig vanavond als je er beide zin in hebt! Kan nooit kwaad..
Ik heb een vraagje is het dan beter om tijdens de vruchtbare periode elke dag te seksen? Want ik doe eigenlijk om de dag.. maar gewoon hele cyclus behalve als ik ongesteld ben. Ik dacht dat beter was voor zaad? Of gaat kwaliteit van het zaad er niet door achteruit maar heeft de man alleen minder zaad?
Beste is om de dag das het beste voor de zaadcellen die zijn dan sterker en met meer... maar keer extra kan geen kwaad en elke dag schijnt niet goed te zijn