Ik benader het dus exact zo. Hoe vaak er mij niet gevraagd word of ik dit of dat gehoord heb haha. Nee want ik volg dat bewust niet.
Er zal altijd een oordel van mensen zijn. Iedereen moet doen waar ie zich toch GOED bij voelt. Ik hoor echt wel hoeveel vluchtelingen er lopen, hoor wat mensen doen om te helpen, maar hoor ook horrorverhalen over een journalist die expres mensen onderuit trapte en meteen ontslagen was... ik weet het, heb het gelukkig niet gezien met eigen ogen.. want het doet letterlijk me bloeddruk stijgen... Steek ik toch echt niet me kop in het zand lijkt me.... en meer kijken, nee bedankt, maakt me depressief. Wat gaat het die mensen helpen dan om vanuit mijn bank meer te kijken.... ook niets...... heb overigens wel al op de sites van rode kruis en vluchtelingen werk gekeken wat voor acties ze houden.. Tevens vanuit mijn werkgever wordt het e.e.a. georganiseerd. Ik heb geen centen over om te doneren, maar wel goeie en warme kleding voor kinderen en vrouwen... en dat is wat ik wel kan doen...