Rond 14 januari kreeg ik hele erge pijn rond mijn baarmoeder, zo erg zelfs dat ik op het punt stond naar de huisartsenpost te gaan. (Rond de 15de zou ik mijn eisprong moeten krijgen maar volgens de ovulatietesten was dit al niet meer zo rond 13 januari) We hebben vanaf de 9de iedere dag geklutst, ik heb een cyclus van 35 dagen normaal gesproken maar sinds de miskraam 15/10/15 heeft het 10 weken geduurd voor dat ik weer menstrueerde. 18 december naar het ziekenhuis voor een inwendige echo en toen was er een eitje te zien van 7mm en een week later had ik een menstruatie van 4 dagen wat normaal is voor mij. (Toch nog steeds vreemd dat ik een eitje had van 7mm geen eisprong heb gehad en een week na de echo plots ongesteld was) Nu heb ik sinds een dag of 3 / 4 geloof ik steeds hele kleine stukjes slijmvlies bij het afvegen. Donker rode sliertjes, heb soms last van mijn borsten moet de laatste dagen wat vaker en meer plassen ook na het plassen 5 min later weer en een normale grote plas. (Ik heb al een urine test ingeleverd bij de dokter en laten checken. Net we een blaas ontsteking net niet medicijnen gebruikt maar geen symptomen van een blaasontsteking verder geen pijn) nu vraag ik me dus af kunnen die stukjes slijmvlies duiden op een innesteling? 29 jan zou mijn nod moeten zijn. Gister al een test gedaan maar niks. Ik heb soms steekjes of een drukkend gevoel rond de baarmoeder Ps de medicijnen voor blaasontsteking heb ik van de 15 tot de 20 ste gebruikt.
rot lichamen hè kreeg je er maar een handleiding bij. Ik heb na de bevalling en jaar lang gebloed. dan soms en paar dagen niet en dan kwam t weer allemaal zonder eisprong (weet ik ivm temp bijgehouden) mn lichaam was helemaal van slag. en eitje van 7mm is nog geen potentiële pas vanaf 10 worden ze meegerekend en eigenlijk zaten er dus (theoretisch) geen. hopelijk is de boel snel weer normaal. niet leuk die onzekerheid dikke knuffel
Bedankt voor je antwoord meelanor. Ik weet dat een eitje van 10 pas mee telt ik hoop alleen dat gezien we nu al weer bijna 35 dagen verder zijn er wel weer 1 is geweest. Heb na de menstruatie niet meer gebloed, enige wat ik we vreemd vind is dat er soms stukjes slijmvlies mee komen en dat heb ik hier voor nooit gehad. Heb op dit moment ook last van mijn borste zeurderig gevoel en maagzuur, kramp in mijn lage onderrug en steekjes en een raar zwaar tintelende gevoel voel van onder naar mijn baarmoeder. Beetje licht in mijn hoofd en ik ben moe zo moe. Soms een heel naar drukkend gevoel in mijn hoofd. Hopeijk weet ik de 29ste meer. Of graag zwanger of een menstruatie en ja een handleiding zou fijn zijn!
sorry mijn begrijpend lezen liet even te wensen over. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Als je er last van blijft houden even naar de ha of gyn gaan. succes
Geeft niet, nu helemaal van het padje af. Gisteren naar de wc heb ik wat bloed ik mijn ondergoed. Daarna helemaal geen bloed meer gehad en vanochtend in eens helder rood bloed en daarna ook helemaal niks meer. Nog steeds een raar en zwaar gevoel bij mijn baarmoeder en liezen. Dacht dat ik ongesteld was geworden maar nu ik vanaf vanochtend 09:00 niet meer gebloed heb ga ik daar niet van uit, kan dit in innestelingsbloeding zijn geweest? Ik zou normaal gesproken rond 29 januari een menstruatie moeten hebben!