Geen verklaring voor pijn in rug...

Discussie in 'Gezondheid' gestart door rae, 22 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    In februari begon het met rugpijn. Ik was 20 weken zwanger en dacht dat ik een spier had verrekt. Ik kon niet zitten,lopen of liggen.
    Eerste weekend van april weer diezelfde pijn, links in het midden naast mijn ruggengraat. Toen dacht ik van hee dezelfde plek! Ik kon ook niet werken hierdoor.

2 weken later weer! Lag gewoon te rollen in bed van de pijn. Paracetamol hielp niet. Naar de huisarts geweest, hij dacht aan nierstuwing. Heb ook een urine test gedaan.
    Lichte blaasontsteking dus een kuur. Via de gynaecoloog nog Buscopan gekregen vanwege de koliek pijnen.
    Heb zelfs een nierecho gehad waarop stuwing te zien was.
    Schone urine maar de aanvallen bleven. Gynaecoloog kon niks meer doen voor me.
    4 dagen Pijn vrij geweest daarna. En nu weer in alle hevigheid terug....
    Kan alleen maar huilen. Buscopan slaat niet aan. En vandaag te horen gekregen dat ik niks anders krijg/mag qua medicatie. Nou sla mij dan maar 9 weken in coma want ik trek het niet meer! 😭
    Dinsdag mag ik nog naar de uroloog en als er niks te zien is houd het op.

Aan de buitenkant mag je trekken/duwen/stoten dat doet geen zeer. Echt vanuit binnen doet het pijn.
    De pijn komt op, heb een piekdag en zakt weer af.

Lig al een paar dagen op bed, zelfs naar de wc gaan is teveel...
    Iemand hier ook ervaring mee?

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Is het altijd dezelfde plaats? Heb je ook wel eens koorts? Heb je het idee dat het je rug is of denk je eerder je nieren?

3. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Nee geen koorts. Dacht zelfs aan een zenuw die bekneld is. Maar die mening wordt niet echt gedeeld. :(

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Klinkt dan eerder als een hernia ofzo. Ik zou je laten doorverwijzen naar een orthopeed denk ik. Dit kan toch ook niet zo?

5. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Ik heb last van zenuwpijn en daar helpt geen pijnstiller tegen.... en het is ook lastig aan te tonen dat het de zenuw is, behalve dan met een geleidertest. Dus ik vind het niet gek dat het een zenuw is...

Deel Deze Pagina