Bang

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by wachtend, Jun 29, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Helaas wonen we in het midden van Nederland. Maar ze zeggen dat zoon zichzelf aangeleerd gedrag laat zien. Ik voel gewoon dat er meer is hoe raar dat ook mag klinken. Al vanaf het moment dat hij geboren is zeg ik dat hij anders is. Het is echt een schat van een joch alleen heeft hij een kega gebruiksaanwijzing die wij helaas nog niet kunnen vinden.
    Heeft jouw zoon ook gehad dat hij bij een opvoedmethode na 3 weken of eerder er al de brui aan gaf en dan terug viel in zijn oude patroon?
    Hier doen we slaapmeditatie (voor de prikkels) een week gaat het goed en dan wil hij die niet meer, ander iets dat hij wil hebben, nee geen gepraat nu wil ik muziek of juist mama ik wil gesproken en geen muziek. En ga je er dan niet in mee. Heb je een krijsend kind wat helemaal overstuur gaat.

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

Mar 26, 2011
    8,809
    1,014
    113
    Female
    Drenthe
    Niet in die zin de ervaring kwa opvoeding nee. Wel merken we dat we heel veel moeten doen voor hem.

Ik wil je best het een en ander vertellen, maar liever via pb.

3. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik heb even meegelezen. Wil je je zoon verder laten testen? Karakter heeft in Nijmegen in ieder geval een afdeling voor jonge kinderen met gedragsproblematiek waar ze kunnen onderzoeken wat er met een kind aan de hand is. Als het niet in de buurt is dan kun je misschien iets soortgelijks vinden?

Er zijn inderdaad verschillende testmogelijkheden. Mijn dochter is al veel geobserveerd en onderzocht. Uiteindelijk blijkt het bij haar in de medische hoek te zitten maar dat is een flinke zoektocht geweest.

4. wachtend

Dank iedereen voor de reacties. Vandaag anderhalfuur alles besproken. De dingen die eruit zijn gekomen is dat na de vakantie het samenwerkingsverband word geinformeerd om te komen helpen en we moeten echt gaan verhuizen.
    Door de omgeving kunnen we dus niet opvoeden terwijl wij voor zoon echt heel erg in kaders moeten gaan zitten en ja dat gaat gepaard met veel gegil en gehuil en boze buien want denk maar niet dat onze zoon zomaar toegeeft

Iedereen zat ook met open mond te luisteren toen wij vertelde hoe het eraantoe gaat met onze buren.

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

Pfoe echt moeten gaan verhuizen is nogal wat. Ik begrijp de reden wel maar is het ook te realiseren voor jullie? Want zeker met een koopwoning lijkt me dat niet zomaar te doen.

Hoe voel je je zelf bij deze uitkomst?

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    Fijn dat het samenwerkingsverband erbij betrokken wordt!

Ik vind het verhuizen toch wel erg heftig! Is er geen enkele manier om dat te omzeilen?

7. wachtend

Nee helaas niet. Ik durf niet meer naar buiten, kinderen kunnen niet meer in de tuin spelen etc. Goddank gaan de huizen hier over de top weg maar dan moet je nog wel wat nieuws vinden.
    Maar ik kan niet meer, ik ben op en onze kinderen kunnen gewoon niet fijn naar buiten. Snikheet en ik zit met de ramen en deuren dicht.

8. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Meid wat zwaar, voor jullie zoomen jullie zelf! Heb geen ervaring of tips maar wil je zomaar een hart onder de riem steken!
    En die buren zeg... wat vreselijk! Het lijkt me eerlijk gezegd ook erg als je het hoort gebeuren naast je. Maar je krijgt nog geen kans omhet uit te leggen :(
    Veel sterkte!!!

9. wachtend

Dank je wel het is ook erg zwaar zeker omdat we al 4 jaar bezig zijn ermee en nu eindelijk er goede stappen worden genomen!

Ik zeg ook heel eerlijk ik zou als ik buren had als mijzelf ook knettergek worden (geloof mij ik zit er middenin en het is mijn eigen vlees en bloed maar soms ben ik het ook zwaar zat!) En hun hebben totaal geen band met hem (en ons) en alles wat we doen is fout.

Het uitleggen dat heb ik ook geprobeerd nadat ze mij meerdere keren voor h**r hadden uitgemaakt ben ik aan de deur gegaan met alleen mag ik even met u praten. Hij lachte mij uit en smeet de deur voor mijn neus dicht. Tja dan kan ik ook niets meer doen helaas!

10. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Nee inderdaad. Maar die mensen sporen echt niet hoor!! Dat ligt niet aan jou of het gedrag van je zoon. Met die mensen had je waarschijnlijk ook last gehad als er niks aan de hand was in je gezin.

Share This Page