Maakt jullie baby ook vaak heel snel trillende bewegingen in jullie buik? Het lijken net stuiptrekkingen. Vind het een eng idee vraag me af of dit wel normaal is want het gebeurd best vaak. Het is altijd wel plaatselijk, kan er iets mis zijn met onze baby? Epilepsie?
Ja soms zo erg dat ik denk pff kan het even 5 minuten rustig zijn in mijn buik. (Ik vind het natuurlijk heel fijn om hem te voelen bewegen, maar soms is hij continu bezig) Volgens mij is het volkomen normaal. Heb al eerder eens een topic over trillende baby langs zien komen.
Heel normaal hoor . Ze oefenen van alles, ademhalen, hik, kan van alles zijn. Had het bij m'n dochter en nu weer. Dl is kerngezond ter wereld gekomen
Ik heb even een paar topics voor je opgezocht. Trillende/Schokkende baby in buik? wat doet hij ? Trillen baby/buik Beeb lijkt te trillen/rillen in de buik; stuiptrekkingen?
Jep! Iets met spieren ontwikkelen geloof ik. Had het idee dat mijn zoon in de buik soms echt aan het shaken was!
Dat is geen epilepsie hoor! Ik heb zelf epilepsie en onze baby heeft ook van die stuiptrekkingen ( zo noem ik het dan) en mijn epilepsie is absoluut niet door genen door te geven. ( ik heb namelijk epilepsie door hersen beschadiging) maak je alsjeblieft geen zorgen heel veel baby's doen dit in de buik! De mijne bijna elke dag.
Ja dit heb ik precies ook! Haha dat ik aan me vriend vroeg of ze inderdaad iets kan hebben Kan niet herinneren dat me zoontje dit ook deed maar deze beeb is zoiezo veel actiever. Zal wel goedkomen joh
Doet mijn baby ook en mijn vorige 2 kinderen ook. Ze zijn allebei gezond en mankeren niks ...denk toch echt dat dit erbij hoort. Zou me er absoluut niet druk om maken
Wat fijn dat je hier een topic over start. Ik dacht namelijk van de week precies hetzelfde! Ik voelde het al heel lang en maakt me in eerste instantie helemaal niet druk, tot me ineens het idee bekroop dat het misschien wat anders kon zijn. Een insult, of stuipen.. Maar het is dus gelukkig doodnormaal Fijn om te lezen dat veel moeders dit voelen!
Precies dit haha ik maakte me er eerst ook niet druk om maar toen ik er overna ging denken werd ik ineens angstig. Gelukkig is het normaal hihi
Mijn zoontje deed dat ook. Vooral met een voetje onder mn rib, superfijn!!! Haja. Na zn geboorte deed hij t nog een poosje! Niks om me zorgen om te naken toen zei de kraamhulp. Na een paar weken was t over