8 wk van de tweede en nu al een buikje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moesje78, 8 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Hallo meiden,

Ik ben zwanger van de tweede, en ik wist dat de buik dan sneller komt, maar zo snel?
    Mijn broeken beginnen al strakker te zitten en ik moet al moeite doen om het buikje te verbergen (niet iedereen weet het nog)
    De vorm van mijn buik verandert al gewoon.

Hebben jullie dat ook?

2. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hoi
    ik had dat ook bij onze zoon, wist eigenlijk nog niet eens ik zwanger was maar paste me broeken al niet meer! met 4wkn. mijn buik zette ook heel erg snel op terwijl ik bij me dochter met 6 maand nog geen positie kleding aan hoefde.

3. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik ben voor de 3de keer zwanger en kan m'n buik al een tijdje niet meer verbergen. Heb een foto van m'n buik met 8 weken in m'n album.

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    hier begint het ook al hoor. is vrij normaal denk ik

5. kimmetjehier

30 jan 2008
    13
    0
    0
    Den Haag
    Met 5 weken kon ik ook al bijna al mijn broeken en rokken niet meer aan. Heb nu nog maar 1 rok en 2 "huis"broeken!

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mijne ook, staat op album ;)

7. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ik vind het ook niet erg hoor, maar ik weet nu niet zo goed wat ik aan moet doen....hahaha

8. kimmetjehier

30 jan 2008
    13
    0
    0
    Den Haag
    Kan ik me voorstellen! Ik ben al flink aan het rondsurfen voor positiekleding, wil alleen nog wel even wachten met het aanschaffen tot na de eerste echo eind februari, dan weet ik dat alles goed zit, hihi.

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Hoi! ik ben 7 weken en ook hier begint buikkie z'n weg te vinden... vind het natuurlijk heel leuk maar ook weer moeilijk te verbergen ivm m'n werk, ik wil echt niet dat zij het al weten dus doe maar wijdere kleding aan naar werk hihi.

Liefs Shir

10. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik ben bijna 8 weken maar hier begint het ook al goed haha
    begin echt dikker te worden veel mensen vallen het al op!
    heb ook een hele opgezette buik

xx

11. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    heb vandaag maar een giletje aan gedaan, dan valt het ook niet zo op....
    heb ook het idee dat mensen de hele tijd naar mijn buik kijken, maar dat ligt misschien wel aan mij.... :)

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Yep had ik ook, zie mijn album.

13. mika26

mika26 Nieuw lid

9 feb 2008
    1
    0
    0
    Hallo dames,

Ik weet nu net een paar dagen dat ik zwanger ben! Ben nu5 wk zwanger! Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!Ik heb nu ook al een opgezette buik! Vond dat zo snel, maar jullie dus ook?. Ik wist dat het met de tweede sneller ging, maar zo snel!Dus misschien met twee weken kan ik mijn broek ook niet meer dicht. hihihi!Wilde eigenlijk nog wel ff wachten met positiekleding.Maar wel sneller een bevestiging dat we zwanger zijn! :D

14. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    hoi ik had bij deze zwangerschap ook al met 8 weken.
    Je kon het echt al zien als ik een strakke shirt aan had. Ik weet niet of t me darmen waren.
    En het is mijn eerste!

15. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Bij mijn 2e zwangerschap droeg ik rond de 8e week ook al een zwangerschapsbroek. Ben tijdens die zwangerschap zo hard gegroeid, dat we soms dachten dat er een tweeling op komst was (zit in de familie)

Ben nu voor de 3e keer zwanger, dus zal me benieuwen wanneer ik nu een zwangerschapsbroek aan zal moeten... ;)

16. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik heb voorlopig nog nergens last van ;) Kan mijn broeken nog prima aan en ook mijn buik in houden. Alleen 's avonds een opgezette buik maar dat komt meer door mijn darmen die niet echt optimaal werken. Ga nu maar 1 keer in de 2 dagen ofzo. soms nog minder.

17. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    jij bent ook zwanger van de eerste ;) , dat had ik toen ook nog niet...
    maar bij de tweede is alles al een keer "opgerekt" en gaat dat allemaal wat sneller

18. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

I know. Maar ik ben ook niet ongeduldig hoor. Ik krijg nog zat tijd om als walvis rond te lopen.

19. Licrys

Licrys Actief lid

10 sep 2007
    153
    0
    0
    In het begin zijn het vooral de ingewanden die opzetten en zich voorbereiden om ruimte te maken. Had zelf ook behoorlijk opgezette buik toen ik bij de verloskudige kwam (eerste zwangerschap), maar zij wist me te vertellen dat het nog niets met de groei van de kindjes te maken had... Wat ik eigenlijk wel jammer vond... Maar ja, de opgezette buik bleef (leek me zo raar als dat ineens zou verdwijnen ;)) en inmiddels gaat ie zwangere vormen aannemen! Maak je nergens druk over, accepteer en maak het jezelf comfortabel :)! Enjoy!

20. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ik vind persoonlijk een zwangere vrouw geen walvis hoor..... ;)

Deel Deze Pagina