Bang!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RianneD, 27 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Ties is ineens bang voor dingen die hij voorheen geweldig vond. Normaal als er bijvoorbeeld een vliegtuig over komt, en ik zei Ties, kijk, vliegtuig, dan wist hij niet hoe snel hij naar het raam moest gaan om te kijken en te wijzen, maar als ik dat nu doe, dan springt hij op, en begint keihard te gillen, bang te kijken en te huilen. Hetzelfde als met de bestuurbare auto van mijn oudste zoon. Eerst was hij geweldig, maar als de auto nu in de buurt komt brult hij het uit. Iemand een idee waar dit door kan komen? Vind het raar dat hij eerst zo verzot erop was en nu totaal het tegenovergestelde!

2. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    geen idee hoe het komt maar wel heel herkenbaar

ook bv met de kermis.. in juni krijsend uit de draaimolen en in augustus 2 mnd later dus er niet meer uit te slaan zijn...

enige wat ik heb gedaan is er weinig aandacht aan besteed in de zin van.. gewoon zn eigen ding laten doen, hem niet pushen om er toch in te gaan of mee te laten spelen.. beetje negeren eigenlijk.. en is allemaal goed gekomen :)

gewoon allemaal fases denk ik...

3. Dushi

Dushi Niet meer actief

Is heel gewoon. Ik heb thuis het boek "Je baby's eerste jaar" en bij nieuwe angsten staat dat kindjes angst kunnen ontwikkelen voor iets waar ze eerder nooit bang voor waren.
    Ze schijnen er vanzelf overheen te groeien.

Mocht je het boek hebben, pagina 241 - 242

Sterkte!

4. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    komt hier ook wel eens voor, issie ineens bang voor het geluid van een bestuurbaar autotje, maar 3 dagen later speelt hij er weer mee. 3 weken geleden gingen we bij de geitjes van mijn oom kijken, vond ie ze eng, gister vond ie t prachtig en kroop ie ze achterna. gaat wel weer over.

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Het leven van kindertjes bestaat uit allemaal golven. Het gaat een paar maandjes lekker, en juist als je denkt: ah, zó zit dat, dan veranderen ze weer!
    Ik heb me er eerst ook heel veel zorgen over gemaakt, maar inmiddels doe ik dat niet meer, ik weet dat het allemaal weer overgaat.
    Heerlijk als je ervaring hebt, dan hoef je je niet meer zorgen te maken over dat soort dingetjes. Gaat toch allemaal weer voorbij. :D

Deel Deze Pagina