wat te doen met je tummy?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sweetlakecity, 27 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

#1 Sweetlakecity, 27 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 aug 2009
    vol enthousiasme heb ik een tummy gekocht.
    Nu heeft ze er denk ik wel geteld 10x ingezeten.
    We hebben een mooi bad waar we samen ingaan of lekker onder de douche. Achteraf zeg ik: had ik dat ding nooit gekocht!
    Ik vind het niets om haar er zo in te zetten. Veel te zwaar en te eng om te doen.
    Zou ze er nog iets aan hebben als ze echt goed kan zitten of is hij nu marktplaats waardig?

2. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Misschien kan je hem als poetsemmer gebruiken ;)? Geen idee, ik heb een tummy, juist vanwege dit probleem. Onze dochter gaat mee onder de douche of in haar eigen badje (wat dan weer in de douche staat). Misschien dat ze het leuk vindt als ze kan zitten, maar het lijkt me ook nogal krap!

3. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Als je hem niet gebruikt ga je hem vast ook niet meer gebruiken. Ik heb de onze ook maar 5 keer gebruikt. Zonde inderdaad. Ik bewaar hem voor evt de volgende. Anders kun je hem op marktplaats zetten toch? Je kunt hem ook nog even bewaren voor als je je bedenkt en dan verkopen.

4. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ik heb hem ook misschien 5 keer gebruikt en nu gebruik ik hem alleen nog om het badje te vullen.
    Oh nee hij staat nu buiten want van de week had ik er buiten het zwembadje mee gevuld. Kun je nagaan hoe hard ik hem mis ;)
    Ik denk dat ik hem binnenkort maar omwissel met een emmer met hengsel, veel makkelijker. De tummy-tub komt dan bij de vuilnis, ga hem niet eens meer schoonmaken. We hadden hem al van iemand gehad anders had ik hem ook niet gekocht.

5. Sweetlakecity

hahaha...beetje groot.
    Mijn man zei ook al: mooie kots emmer. :-s

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik heb juist het tegenover gestelde. Ben erg blij met de tummy tub! Tja wat kun je er zoal mee doen. Zelfs Jasmijn zit soms nog in de tummy tub, dus voor ons was het absoluut geen miskoop. Heb nog wel duizend andere dingen die achteraf niet nodig waren, maar ja je koopt alles wat los en vast zit als die hormonen door je lijf heen gieren. Voor als het ooit handig is om het te gebruiken. Misschien dat je er iemand blij mee kan maken, of je zet hem op marktplaats of je gebruikt hem idd al poetsemmer.

7. Sweetlakecity

iedereen zei het is zooo handig.
    Nou ik vond van niet.

Tja...marktplaats waardig dus.
    Is een hele mooie :) Die mega in de weg staat.

Oja zwembadjes buiten vullen gaat niet meer lukken. Ons zwembadje is leeggelopen want er zit een gat in. Boehoeoeo :(

8. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Jeetje, Jayro zou nu al echt knel zitten... volgens mij past hij er al echt echt niet meer in :S Maar ok, Jayro is ook wel groot...
    Hehe straks zittie klem :p
    Maar ok, als je kindje niet zo enorm is als deze reus dan zou het misschien nog handig zijn als ze eenmaal zitten.

9. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Hier ook precies andersom.
    Ik zei altijd, ik wil echt geen tummy, veel te eng enz. Maar toen het een keer superwarm was en ik geen zin had om het badje te vullen, heb ik haar in een gewone emmer gezet. En een lol dat ze had.. Solution for hot baby's on Flickr - Photo Sharing!
    Dus nu maar een tummy geleend van een tante, super gewoon.
    Maar goed, daar heb jij niks aan. Denk dan idd maar op marktplaats.

10. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Hier ook ruim 3 maanden gebruikt en nu staat ie ook tijdelijk buiten voor als het warm is en lekker met water kan spelen. Ik doe m echt niet weg ook al komt er geen 2e. Bewaar m lekker voor anderen die m wel willen gebruiken. Moet er wel bij zeggen dat ik m voor een tientje op MP heb gekocht met een ijzeren standaard, super mooi! De standaard zou ik nog kunnen gebruiken om een plant in te zetten haha
    Als ik m nieuw had gekocht (dacht 65e nieuw) dan had ik m op MP gezet zodat ik er nog wat voor terug zou krijgen

11. Tennes

Tennes Niet meer actief

Ik ben helemaal gek op de tummy. Mijn zoontje overigens ook :)
    Hij zit er bijna elke dag in. hij kan er goed zelfstandig inzitten en heeft de grootste lol. Ik doe hem ook nog lang niet weg.

12. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik heb hem te leen van een vriendin.
    Luca en Mila hebben er heel veel ingezeten. Mila zat daar liever in dan in een badje.
    Nu gaat ze mee onder de douche.
    De tummy gebruik ik dan om een beetje water in te doen om haar te wassen en dan breng ik haar naar papa onder de douche (of andersom ;))

13. Chantico

Chantico Niet meer actief

Wij hebben ook een tummytub gekregen (wilde hem zelf niet kopen...). Wel een aantal keer gebruikt, maar het was geen hit. Nu doet ie dienst als deur-open-houder-en-tevens-wasmand-op-de-kinderkamer. Superhandig: kan tijdens het verschonen / uitkleden / afdrogen alles met één handbeweging netjes in de tummy gooien :p

14. Enola

Enola Lid

17 aug 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een hele mooie, met "gietijzeren" standaard. Hij staat nu naast de commode, ik heb er de verzorgingsproducten in en hang er kleertjes aan. Was er sowieso blij mee!

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Jasmijn is een klein meisje en met haar beentjes helemaal ingetrokken past ze er nog makkelijk is. Dat zal bij Madelief wel anders zijn, aangezien die nu al een flink meisje aan het worden is, haha. Jasmijn vindt het alleen maar prachtig als ze dezelfde dingen mag doen als die haar zusje doet. Ik zeker wel dat de tummy tub marktplaatswaardig is, alhoewel ik bij de prenatal de tummy heb gekocht voor 15 euro. Succes ermee!

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier ook weinig gebruikt: ze werd al snel bang in bad. Badje of tummy maakte niet uit, maar de oplossing was een badzitje. Dat gaat uiteraard met de tummy niet.
    Ik bewaar hem hier voor een tweede eerst maar eens, hopelijk is die minder bang in badje :) Want vond het wel handig en prettig dat ze er dan helemaal inzitten.

17. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Hier gebruik ik de tummy als het buiten warm is, zodat ons meisje toch kan afkoelen. Ze vindt het prachtig en zolang ze erin past (ze is klein dus dat zal nog wel even zo zijn) vind ik het voor buiten een super handig ding.

18. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hier is de tummytub helemaal geweldig. Thijs kan er zelf in zitten, probeert erin te staan. Hij zit wel een beetje klem, maar hij vind het geweldig. Als Thijs er niet in gaat en ik hem was, gebruik ik hem als emmer. Hij staat naast de commode ideaal. Geen idee tot hoe lang hij erin kan.

Maar ja als je hem niet gebruikt, op marktplaats zetten. Ik had hem via MP gekocht.

19. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik heb hem uitgeleend. Milan wil alleen maar staan, en zakt niet meer doorde knietjes! Het lukt dus gewoon niet meer.
    Nu gaat ie de vrienden kring door!

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Mijn meisje wilde niet in bad.. Gilde alles bij elkaar.. Opzoek dan mar naar een tummy-tub, niet een kleine maar een wat grotere (kan ze tot 3 jaar in zegt beschrijving) en ook dat was gillen! Nu heeft ze ondervonden dat ze kan staan, en staat dus nu.. Nou ja brullen is voorbij en het gaat beter als in bad :D

als dit ook een giller was geweest, had ik hem bij het kraamkado voor vrienden gedaan.. Hij was dan toch nog nieuw ;)

Deel Deze Pagina