Ik neem sowieso veel artikelen van de telegraaf met een bak zout. Soms zijn ze zo overdreven. @aszz wat is een mcs? Kan het op google niet vinden en ben nu toch wel nieuwsgierig. Overigens wat nu onts4aat onder Parijs kan best wel uitgedoofd zijn voordat het NL bereikt.
Is dat geen storing met veel onweer, die lang aanhoudt? Ik zou me ook weer meer moeten verdiepen in het weer.. is zo interessant.
Ik denk dan altijd maar: blijkbaar is het komkommertijd en worden hele normale dingen dus opgeblazen tot proporties die abnormaal zijn, om maar het idee te wekken dat ze tenminste nog nieuws hebben. Alles voor de kijk- of verkoopcijfers... De media mag je tegenwoordig met een flinke zak zout nemen meestal...
Hier zou het ook stormen,zeggen ze al dagen. Helaas niks te zien en had me zo verheugd ik kijk altijd graag naar onweer en bliksem,ook het feit dat ik de planten van mijn ouders geen water zou moeten geven vandaag nu ze op vakantie zijn was leuk geweest maar helaas dat zit er precies niet in...
4. Onweersstoringen Kan inderdaad inkakken, maar de lucht boven NL is explosief. Ik hoop dat het vannacht flink los gaat.
Dan wel na 3 uur ajb dan is die vent van me thuis Die gaat trouwens rustig buiten zitten met de spiegelreflex
Daar heb je misschien wel gelijk in. Wel jammer dat er van tevoren niet is gedacht over een alternatief programma
Hier ook nikkss had me er eigenlijk wel op verheugd haha. Ik hou vän onweer! Maar idd soms worden er waarschuwingen uitgegeven die eigenlijk voor niks waren. Maar heb vandaag de buienradar wel heel vaak zien veranderen.. Nou komen morgen van die rode plukken over t land heen..
Ik ben liever gewaarschuwd.. het is nooit goed.. als er niets gezegd word zijn we daar weer boos over dusja
Nou het heeft gehoost hier niet normaal meer! storm schade aan huis en auto bliksem in geslagen en de putten liepen over van het vele regenwater. En toen werd ik wakker keek naar buiten is er niet eens wen drupje regen gevallen.. Nou nou wat een noodweer...
Inderdaad! Nieuws kijken is niet verplicht trouwens. Ik ervaar het helemaal niet als bangmakerij. Liever dat ik alert ben dan dat ik plots word overvallen door een extreme bui en vervolgens ga klagen dat de media niet heeft gewaarschuwd
Gisteren geen noodweer gehad, maar wat was het warm bij ons in limburg.. 35 graden geen zuchtje wind en we gingen bijna kapot zo benauwd ik heb me echt nat moeten gooien wilde ik het een beetje uithouden. Nu regent het hier en is het aardig donker, de lampen zijn binnen aan ben benieuwd
Jammer, niks gebeurt. Alles stierf uit. Maar voor vandaan worden nog wel pittig onweersbuien verwacht.
Hoop op vandaag want het is nog wel benauwd, maar voor hier geven ze alleen regen af tot nu toe. Ik zie dat het net veranderd is, ze geven ook hier onweer af voor vanmiddag.