Welke auto heb jij met 2 kinderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

#1 SDonya, 10 apr 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 apr 2014
    Nu de tweede eraan komt moet ik echt een nieuwe auto hebben! We hebben al een goede gezinsauto waar mijn man mee rijd. Deze auto is dus voor ernaast waar ik mee rij als ik thuis ben met de kinderen.. Het moet sowieso 5-Deurs zijn en er moet een kinderwagen in de achterbak passen (liefst een stokke kinderwagen dus geen buggy ofzo..) ik heb al een Peugeot 207 of Suzuki Swift op het oog maar ik heb begrepen dat deze auto's een te kleine kofferbak hebben voor een kinderwagen..

Dus vandaar mijn vraag, welke auto heb jij? Ben benieuwd!

# wel handig om een budget te vermelden.. Max €7000

2. KimK

KimK Niet meer actief

Ik heb een polo waar zelfs mijn donkey inpast. Het is niet de Bluemotion maar het model daarvoor, enerlaatste model dus. Ik ben er super tevreden over. Praktisch, leuk om te zien en rijdt heerlijk!

3. minon

minon Niet meer actief

Polo past een kinderwagen in. Golf uiteraard ook.
    Heb zelf een seat cordoba. Seat ibiza past ook kinderwagen in. De duowagen die wij kochten die vrouw had een toyota aygo. Paste ook alles in de kofferbak dus hoeft niet perse een grotere auto te zijn hoor voor een wagen in de kofferbak.

4. tuc

tuc Niet meer actief

Ford ka

verder een ford focus station

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    fiat punto

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hoe dan? Ik heb nu een ford ka en zelfs mijn koelstra buggy past daar niet in.. Die is te lang. Het liefst wil ik wel een kleine auto inderdaad. Toyota Aygo had ik ook bekeken maar ik dacht dat dat net als ford ka zou zijn

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Smart forfour (ruime kofferbak, ruimte voor een kinderwagen of rolstoel)

8. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik heb een Volkswagen Polo, niet het nieuwe type, maar eentje daarvoor. Een degelijke auto, rijdt fijn en de kinderwagen (bugaboo) past achterin de bak.

9. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Deze heb ik dus ook ;)

10. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Fiat punto, speciaal gekocht voor de komst van de volgende spruit

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.154
    33
    48
    Wij hebben een renault megane scenic:)

12. tuc

tuc Niet meer actief

Ik heb ook een ford ka, maar mijn mutsy kinderwagen en chicco buggy gaan daar gewoon in.

13. minon

minon Niet meer actief

#13 minon, 10 apr 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 apr 2014
    Geen idee we hebben een abc design zoom gekocht. Meestal is het volgens mij wel zo dat buggy's minder compact inklappen qua lengte dan een combiwagen zegmaar.

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

Apart dan.. Ik krijg hem alleen erin als ik letterlijk de stuur van de buggy erin ram met moeite. Ik zie een combiwagen daar niet in passen hoor.. Misschien heb jij een nieuwer model ford ka dan? En sowieso is die 2 Deurs en ik wil graag 5 Deurs.. :)

15. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Jullie tweede auto, of DE gezinsauto?

16. tuc

tuc Niet meer actief

Nee ik heb het oude model: 3 deurs. Ik haal de wielen eraf en past prima.

17. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Momenteel hebben we een suzuki leana. Past prima met 4 personen en een buggy/kinderwagen. Daarvoor een renault scenic megane. Wat een heerlijke ruime auto was dat!

Volkswagen zou echt mijn laatste keus zijn. Vind ze te duur en niet lekker zitten.

18. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hm oke ik zie het echt niet voor me dat het erin zou passen haha:D

19. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb een een Peugeot 206 en daar paste ook een kinderwagen in. 207 moet dan helemaal lukken. Ik zou gewoon eens met kinderwagen gaan passen.

20. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.623
    113
    Mijn kinderwagen past prima in mijn Toyota aygo hoor, dus ik kan me haast niet voorstellen dat dat ooit een probleem is. De auto is wel propvol met 2 kids nu.

Deel Deze Pagina