Bank, autostoel en matras beschermen eind vd zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nijntje01, 5 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Hetzelfde hier, en daarna.op het matje op de bank blijven zitten:D

Nijntje01 vindt dit leuk.
  2. AvdY

AvdY Niet meer actief

Beetje vreemd, maar bij mij braken ze 2x, eerst vliesscheurtje, twee nachten later volledig. Beide keren in bed waar we een waterdichte molton van de action op hadden. Heb die dagen ook wegwerpmatjes gebruikt op de bank en in de auto.

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik was echt handdoeken nodig.. het liep eruit als een gek, ik had ook zoveel vruchtwater.. En bij elke scheut die eruit kwam zag ik mn buik slanker worden.. zo gek!

Geloof thuis wel 5 a 6 handdoeken vol gelekt. Onderweg die celstof matjes en toen ze geboren was kwam er nog een vloedgolf hahaha

4. Cookies

Cookies Actief lid

18 jun 2016
    482
    224
    43
    Ik heb er 1 in de auto gelegd voor als ze onderweg zouden breken. Uiteindelijk ‘s nachts gebroken, voelde het ploppen en stond van schrik zo naast Mn bed :roflmao:
    Mn bed is niet nat geworden dus, maar Mn vloer wel haha. Misschien ff handdoekje wegleggen als je vloerbedekking boven hebt?:thumup:

5. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Bij de eerste niet over na gedacht..

Toen (spontaan) mijn vliezen braken zat ik lekker op de bank. Billen kneep ik stijf dicht en zei tegen mijn man dat hij een emmer moest pakken. Daar ben ik op gaan zitten. Zo konden we ook zien dat onze dochter in het vrucht water had gepoept.

Ik denk dat ik het dit keer gewoon lekker afwacht!

Heb wel op een vuilniszakkie moeten zitten in de auto onderweg naar het ziekenhuis:roflmao::p

6. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Hier braken ze ook ‘s nachts maar bed was nog droog haha, ik voelde wat ploppen en stond meteen naast mijn bed en toen stroomde het er ook uit.. gelukkig zat er wel iets om het matras want was balen geweest als dat allemaal op het bed was gekomen ;) ik hoop dat ze dit keer niet vanzelf breken want wil graag in bad bevallen en dat doen ze liever niet met gebroken vliezen ivm infectiegevaar enz

7. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Dat wilde ik bij mn eerste al en mocht idd niet omdat ik al vanaf week 35 scheur had. Echt zo balen. Dus hoop dit x wel

8. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Hoe deden jullie dat trouwens in de auto richting het ziekenhuis? In je onderbroek op dat matje op de autostoel zitten of? :roflmao:

9. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Kraamverband in en dan in gewone kleding op zo’n matje... als je vliezen eenmaal gebroken zijn komen er alleen nog maar scheutjes uit.. en dat kan het kraamverband wel aan ;)

Olifantje vindt dit leuk.
  10. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Mijn vliezen scheurde eerst. Werd wakker van buikkramp en op het toilet voelde ik iets lopen maar kwam niet echt veel.
    Pas onderweg naar het ziekenhuis braken mijn vliezen echt. In de auto dus.....Goddank had ik wel al een hele tijd een vuilniszak + celstofmatje + badlaken op de stoel liggen.
    In de rolstoel van het ziekenhuis liep het laatste nog eruit haha.

Dus ik zou er in de auto toch altijd iets onder leggen....kleine kans maar ook kleine moeite en groot plezier!

11. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Hier meteen heftig in de weeën, dus netjes op me matje op de verloskundige gehad. Toen ze kwam had ik persweeën en blijkbaar al 10 cm maarja toen moest ik dus de trap nog op :confused:.. Achja eerste keer hé :D

Nijntje01 en Bubblez vinden dit leuk.
  12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Bij mij dus geen scheutjes maar scheuten. Ik had er een handdoek in gedaan. En op zo'n matje in de auto

13. Cookies

Cookies Actief lid

18 jun 2016
    482
    224
    43
    Zolang ik zat bleef het er in bij mij, dus idd kraamverband was voldoende tot we er waren. Eerlijk, in het ziekenhuis gelijk nachthemd aangetrokken en ondergoed achterwege gelaten:roflmao:

14. lynole

lynole Fanatiek lid

22 nov 2014
    1.435
    590
    113
    Vrouw
    Bij de 1ste had ik een matje op mijn bed en voor de rest niks maar hebben ze op t ziekenhuis mijn vliezen gebroken.

Bij de 2de had ik gelukkig een waterdichte molton over mijn matras liggen want bij 29 weken braken mijn vliezen in de nacht.

15. mc87

mc87 Actief lid

11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    Ik heb er een incontinentie matje voor op bed gekocht.( erg prettig voor langdurig gebruik) Deze is uitwasbaar en bij mn 4 vorige zwangerschappen gebruik van gemaakt. Bij 2 braken mn vliezen thuis... Ik had weeen en zag het al aankomen dus had al een handoek er tussen.
    Is altijd wel spannend wanneer het komt.
    Maar op de bank niets gelegd hoor.

Deel Deze Pagina