hoes voor zweefparasol

Discussie in 'De lounge' gestart door kwebbel1984, 11 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    We hebben een zweefparasol en ik vroeg me af of ik daar en hoes overheen moet doen ivm regen enz. Nu halen we heb elke keer als het slecht weer word hem naar binnen. Maar nu is mijn vriend er 2 weken niet en ii kan em zelf niet weghalen dus zet ik em ook maar niet op want dat is te hoog voor mij.

2. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wij hebben een hoes gehad. Kan prima. Ik ga zelf een nieuwe halen gezien hij gescheurd is.

3. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.196
    177
    63
    NULL
    NULL
    Bij Hornbach verkopen ze sowieso hoezen voor parasols, ook zweeparasols. Ik heb hier een gewone parasol en daar een hoes omheen. Probleem is alleen dat ik op een trapje of hoog krukje moet gaan staan om de hoes over de parasol heen te krijgen :p En dan ben ik toch niet een van de kleinsten haha.

4. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.045
    2.913
    113
    't Gezellige Brabant
    Wij zetten voorheen onze parasol (we hebben nu een vaste overkapping) de hele zomer buiten met een hoes die er dan bij slecht weer en eigenlijk altijd als we deze niet gebruikten omheen ging. Als ik zie hoe die hoes er uit ziet, ben ik blij dat we het gedaan hebben. De parasol ziet er nl. nog als nieuw uit, maar die hoes.... anders had de parasol niet meer zo mooi geweest als nu.

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

6. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Kan prima. Bij blokker hebben ze of tuincentra

7. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben bij die ik twee weken geleden voor m'n verjaardag kreeg er een hoes bij gekregen.

Anders wel erbij gekocht hoor denk ik. Kleine moeite en het is altijd bEter voor de parasol lijkt me..

8. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Ja hoor, die verkopen ze.
    Wij hebben een hoes waar een stokje in zit verwerkt, zodat we dus niet op een krukje hoeven te staan om de hoes over de parasol te schuiven.

9. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wij hebben er vorig jaar eentje bij de Blokker gekocht: bevalt prima!

10. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    O ik bedoelde eigenlijk niet of jullie wisten waar die te koop zijn haha maar of het verstandiger was om er een hoes omheen te doen of zo laten hangen. Maar denk dat ik er morgen toch maar 1 haal bij de bouwmarkt.

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik heb er gewoon een container vuilniszak overheen. Al 2 jaar en hij is nog steeds mooi. In de zomer gewoon niks :).

12. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    hier staat hij buiten met een hoes erover.. ik ben klein en heb wel een trapje nodig om de hes om de parasol en van de parasol af te krijgen. maar verder gaat het prima

13. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik haal m eruit, leg m op de grond en schuif de hoes erom, gaat best. Of op een tuinstoel staan ;)

Deel Deze Pagina