We hebben een zweefparasol en ik vroeg me af of ik daar en hoes overheen moet doen ivm regen enz. Nu halen we heb elke keer als het slecht weer word hem naar binnen. Maar nu is mijn vriend er 2 weken niet en ii kan em zelf niet weghalen dus zet ik em ook maar niet op want dat is te hoog voor mij.
Bij Hornbach verkopen ze sowieso hoezen voor parasols, ook zweeparasols. Ik heb hier een gewone parasol en daar een hoes omheen. Probleem is alleen dat ik op een trapje of hoog krukje moet gaan staan om de hoes over de parasol heen te krijgen En dan ben ik toch niet een van de kleinsten haha.
Wij zetten voorheen onze parasol (we hebben nu een vaste overkapping) de hele zomer buiten met een hoes die er dan bij slecht weer en eigenlijk altijd als we deze niet gebruikten omheen ging. Als ik zie hoe die hoes er uit ziet, ben ik blij dat we het gedaan hebben. De parasol ziet er nl. nog als nieuw uit, maar die hoes.... anders had de parasol niet meer zo mooi geweest als nu.
Wij hebben bij die ik twee weken geleden voor m'n verjaardag kreeg er een hoes bij gekregen. Anders wel erbij gekocht hoor denk ik. Kleine moeite en het is altijd bEter voor de parasol lijkt me..
Ja hoor, die verkopen ze. Wij hebben een hoes waar een stokje in zit verwerkt, zodat we dus niet op een krukje hoeven te staan om de hoes over de parasol te schuiven.
O ik bedoelde eigenlijk niet of jullie wisten waar die te koop zijn haha maar of het verstandiger was om er een hoes omheen te doen of zo laten hangen. Maar denk dat ik er morgen toch maar 1 haal bij de bouwmarkt.
Ik heb er gewoon een container vuilniszak overheen. Al 2 jaar en hij is nog steeds mooi. In de zomer gewoon niks .
hier staat hij buiten met een hoes erover.. ik ben klein en heb wel een trapje nodig om de hes om de parasol en van de parasol af te krijgen. maar verder gaat het prima