Bank kattenhaar, welke stof

Discussie in 'De lounge' gestart door Ukkie1, 14 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wij hebben deze https://www.montel.nl/006947086009000/montel-fresh.html

Soort geweven stofje in 4 kleuren, je ziet er zowat niets op en even de stofzuiger er over en alles is er makkelijk af.
    Daarvoor leer en daarvoor een stof waar die haren amper van af gingen, ik werd er gek van.

2. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Wij hebben een bank in een grijze gemêleerde tint (niet donker) en is vrij grof geweven. Onze katten krabben niet aan de bank, maar als er per ongeluk een haaltje inkomt met op of af springen, duw je hem zo terug met een naaldje.
    Ik zuig elk dag, de bank en kussens ook, gaat er mooi af, en voor de zekerheid ga ik er met de kleefroller over. Blijft mooi schoon en netjes:thumup:

Ukkie1 vindt dit leuk.
  3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Daar dacht ik ook aan inderdaad.

Ukkie1 vindt dit leuk.
  4. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Wij hebben al jaren een lederen hoekbank en lederen eetkamer stoelen, de bank krabben ze niet aan de eetkamer stoelen wel, uiteraard als we er niet zijn. Voordeel van leer vinden we dat je met een goede leer conditioner de kleine krasjes weg kan werken. De bank ik al een oud beeste, vol leer en met de stofzuiger is het zo schoon, de kat heeft een mand op de bank, natte doek en ook de poot afdrukken zijn niet meer te zien. Veel werk maar 1 keer per jaar zetten we de bank ook in de conditioner.

Ukkie1 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina