Laatst verwachtte ik een belangrijk telefoontje maar moest ik tegelijker tijd ook weg (school) Ik dacht heel slim te zijn en de huistelefoon gewoon door te schakelen naar mijn mobiel. Nou dat lukte ook wel want volgens de mevrouw in mijn huistelefoon was de dienst geactiveerd. Ik heb toen met een ander mobieltje even getest en ik hoorde em heel veel over gaan maar ik werd niet doorgeschakeld. De huistelefoon ging trouwens ook niet af maar mijn mobiel ook niet Ik had wel écht het goede nummer ingegeven om naar door te schakelen. Wat heb ik nou fout gedaan?
Zou kunnen. Ff bij Ziggo nakijken of doorschakelen daar hetzelfde werkt Bij Tele2 is het wel hetzelfde, weet ik, maar ik weet niet of het overal zo is. Ik ga gelijk ff kijken of ik 't kan vinden....
https://www.ziggo.nl/#help/steljevraag/faq/644/hoe-schakel-ik-mijn-telefoon-door Hmmm, hij zou het dus gewoon moeten doen. Raar! Dan heb ik ook geen idee... Sorry!
Haha ja dat had ik ook gezien bij hun op de site.. daarom snap ik niet waarom hij het niet doet.. Mm misschien toch nog eens testen..