Bank verkocht, nu wachten op nieuwe bank pffff

Discussie in 'De lounge' gestart door sara1988, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik zou die tuinbanken gewoon binnenhalen.

Wij hebben jarenlang gewoon geen bank gehad, wegens geen plaats voor op ons appartementje.
    Toen we naar hier - ons eigen huisje - verhuisden hebben we de enige 1-persoonszetel die we hadden overigens weggedaan wegens totaal versleten en uit elkaar hangend.
    We hebben 3 maanden gedaan met 2 (spuuglelijke) kleine véél te lage - we zaten zowat tegen de grond - zeteltjes van mijn schoonouders die al jaren in de garage bij hen stonden te verkommeren tot onze benedenverdieping was geschilderd en onze zetel besteld en afgehaald was.
    Ik had quasi een moord gepleegd voor die tuinset als "tijdelijk" ;).

We hebben nu een grote hoekzetel overigens van Ikea :). Een zaligheid en luxe overigens dat we eindelijk met zijn twee tegelijk in de zetel kunnen zitten ;).
    En het eerste jaar hebben we zonder tuintafel gedaan, maar gewoon bij goed weer de kampeerspullen - mini-eettafel en kampeerstoeltjes - buiten gegooid. Ons jaar was al duur genoeg geweest met de verhuis, een nieuwe zetel en nog een paar andere nieuwe dingen die nodig waren. (Dit jaar hebben we een houten inklapbare tuintafel gekocht in promo met stoelen erbij.)

Deel Deze Pagina