Hallo iedereen, In onze eetkamer hebben wij zwarte stoelen met ijzeren poot (zie foto). Maar deze zitten vol gaatjes en krassen van onze katten. Nu was ik op zoek naar een stoelhoes. Vind het namelijk geen zicht en als er bezoek komt zou ik daar graag iets over kunnen doen. Maar nu kwam ik, tijdens het googlen, 2soorten hoezen tegen. En nu weet ik dus niet wat voor ene ik zou kiezen. Stoelhoes, Home Affaire - Myhomeshopping Inkopen.nl Wonen - Meubelhoezen & Tafelkleden Mistral stoelhoes Model http://www.neck.nl/bilder/a0001/900/3/35/35368220h00f.jpg 16.95 Dit zijn de links van de 2 soorten hoezen die ik gezien heb. Je moet niet naar de stof, kleur of site kijken, is gewoon om de 2 soorten te tonen. De eerste ziet er mij een gemakkelijk en strak uit. Maar zal deze wel gaan op onze stoelen? Hebben geen 4 poten he.... De 2de vind ik ook mooi, maar met die lange flappen tot aan de grond ben ik niet zo zeker voor mijn hond en kat die daar telkens onderdoor kruipen... Alvast bedankt!!
Ik denk dat beide niet geschikt zijn voor jullie stoelen. Zulke hoezen zijn niet voor dit model stoel gemaakt. Wanneer de maten overeen komen zou ik voor optie 1 gaan. Flappen tot beneden is helemaal niet handig zeker niet met huisdieren.
als de hoes tot op de grond is, vind ik zelf persoonlijk niet fijn. Zit graag met mn benen onder de stoel en denk dat je katten er ook ik gaan hangen.